Meidän vauva tänään 5 viikkoinen, mietin josko sen kanssa jo kohta voisi kaupassakin piipahtaa...?
teet juuri niin kuin itse katsotte parhaaksi, meillä käytiin kaupassa kun vauva oli viikon ikäinen.Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:Meidän vauva tänään 5 viikkoinen, mietin josko sen kanssa jo kohta voisi kaupassakin piipahtaa...?
pöpöt suurissa kauppakeskuksissa, ei kannata vauvaa tietoisesti viedä sellaiseen paikkaan, niin sairaalasta neuvottiinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:vein kaks viikkoisena. miksi ei vois viedä?
Tuota itkemistä mä vähän oon pelännyt, siis että kaupassa itkee. Vauvallamme on kolliikkivaivojaAlkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:Suoraan sairaalasta, eli tyttö oli 48h ikäinen. Sen jälkeen ollaan ihan normaalisti asioitu milloin missäkin, shoppailtu ja ulkoiltu reilusti. Hyvin se menee, vie jo ihmeessä. Toki on vauvakohtaista, meidän tyttö esimerkiksi on hyvin hyvin rauhallinen eikä kertaakaan ole kaupassa itkenyt.![]()
Kyllä sinne kauppaan ääntä mahtuuAlkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:Tuota itkemistä mä vähän oon pelännyt, siis että kaupassa itkee. Vauvallamme on kolliikkivaivoja![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel