Kuinka pian uudelleen raskaaksi keskeytyksen jälkeen? (tuulimuna)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hop"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hop"

Vieras
Eli todettiin tuulimunaraskaus viikoilla 6+jotain ja eilen sitten otin lääkkeet joilla vauhditettiin tuulimuna pois, sattui ihan pirusti, mutta nyt jo hyvä olo.

Mutta lääkäri ei oikein sanonut että koska voisi edes yrittää uudelleen, sanoi että sitten kun itsestä tuntuu, eli voiko aloittaa taas yrittämään heti verenvuodon lakattua? Miten teillä muilla? Ja kuinka pian teillä muilla on tärpännyt jos on jouduttu raskaus keskeyttämään?

Mulla meni 2 vuotta jo ennen tätä tärppiä niin pelkään että siinä menee uudelleen sama aika :/

Minulla todettiin tuulimunaraskaus viime vuonna rv 11 ja sain myös tyhjennyslääkkeet. Raskauduin uudestaan toisesta kierrosta joka päättyi keskeytyneeseenkeskenmenoon rv 6+. Saas nähdä onko jo itsellä uudestaan tärpännyt, testin voin tehdä ensi viikonloppuna. Toivoa en menetä!

Keskeytys rv 12+, odotettiin suosituksesta yhdet kuukautiset ja seuraavasta kierrosta tärppäsi :) Oon kuullut ettei kaikki ole odottaneet niitä yksiäkään kuukautisia vaan raskautuneet suorilta, eikä siinäkään ongelmaa, muuta kuin vaikeampi tietää hedelmöitysajankohtaa. Onnea matkaan!

Hyvä tietää :) nyt täytyy vaan toivoa että tyhjenis kunnolla, pelottaa jos oiskin kaavinta edessä jos ei kaikki tuliskaan ulos :/ mutta täytyy toivoa että uusi raskaus alkais mahdollisimman pian.

Tietääkö kukaan mikä siihen sitten on syynä kun tosiaan aina sanotaan että edellisen raskauden jäljiltä olis jotenkin helpompi raskautua?

Mulla tuulimuna, joka todettiin rv11 ja lääkkeillä tyhjennettiin. Vuoto loppui n. viikossa ja puolentoista vkon päästä raskaustesti nega. Yhdet kuukautiset ehti tulla, ja sitten tärppäsikin. Nyt rv 23 <3 Plussatuulia! :D

Yhteistyössä