Kuinka pian raskaaksi kierukanpoiston jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yrittävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yrittävä

Vieras
Kokemuksia heti raskautumisesta hormonikierukan poiston jälkeen? Oon kuullu että heti ekasta kierrosta vois tulla raskaaksi. Antakaa toivoa ja kertokaa kuinka pian tulitte poistosta raskaaksi.

Mulla poistettiin kierukka ihan kesäkuun vimppoina päivinä, ja plussasin lokakuun lopussa. Tosin lopetin imetyksen tossa kesän aikana, ja mulla oli kaiken näkösiä kiertohäiriöitä. Mutta siis meillä napsahti neljännestä kierrosta, ja nyt rv 39+2. =)

Ekalla kerralla ekasta kierrosta, tokalla kerralla tokasta. Kolmatta kertaa ei aateltu kokeilla :D

Mulla oli ainakin aika epäsäännölliset kierrot molemmilla kerroilla, eli ei kannata varmaan mitään ovulaatioita alkaa kytätä tms.

Itse tulin raskaaksi yhdynnästä ennen kierukan poistoa, poistettiin siis ovulaatiopäivänä ja yhdyntä edellisenä iltana. Limakalvo ei vain ollut tarpeeksi vahva vielä, joten meni kesken ihan alkumetreillä. Nyt pidetään vähän väliä ja yritetään taas, mulla ainakin kroppa palautunut, kierto säännöllinen ja ovuloin, joten esteitä ei pitäisi olla. Ens kuussa sitten yrittämään:D Onnea teille kaikille yritykseen, hyvin nopeasti voi tulla raskaaksi, hormonikierukka on niin paikallinen.

Yhteistyössä