kuinka pian munasolun irtoamisen jälkeen lämmöt nousee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jokotin

Jäsen
14.02.2010
144
0
16
yleensä ollut oviksen jälkeen 37.4 lämmöt. tänään tuo testi näytti ovisplussan mutta lämmöt ei nouse! vatsakin ollut tänään todella kipeä eli uskon munasolun irronneen tänään.

anteeksi taas aloitus oviksesta.

mulla siis myös aina miltei heti lämmöt pomppassut ylös. tämä kierton on kaikinpuolin niin sekava että' ei pysy perässä. tänään tuli rinnat kipeiksi sivuilta. no ehkä se ovis sitten oli eilen.

Mun mielestä noita ei kannata hirveesti kuitenkaan tuijotella, kun voivat ihan yksilölläkin vaihdella kierrosta toiseen. Kuitenkin meihin viakuttaa niin moni eri asia, vaikkapa jos yrittää joku tauti vähän iskeä ilman että ehkä edes huomaa ja huonosti nukutut yöt ym..joten saahan niistä jotain osviittaa, mutta muuten en stressaisi.

Voithan hankkia niitä ovistikkuja, jos tuntuu ettei oikein tiedä milloin se on ja muutenki sekavia kiertoja jne =)

tikkuja sain eilen postin tuomana kotiin. testasin ja sain todella vahvan testiviivan siihen aamupissasta ja illallakin vielä kun testasin "huvikseni".
se ovis todella varmaankin oli kyllä eilen koska kaikki ovis oireet on loppuneet.
tässä kierrossa olen miltei varma siitäkin että raskaana en ainakaan tästä kierrosta tule olemaan koska siittiöt tuskin 6vrk elävät.
no ehkä ensi kierrossa nuo tikut auttavat asiaa ja ajoitusta jos mieskin sattuisi olemaan kotona:)

Onneksi sentään meillä on uusia yrityksiä, jos ei tärppää.

Tuli vaan mieleen tässä, että eikös vasta joku raskautunut niin että oli 6 vrk sitten ollut yhdyntä oviksesta..jäi tämmönen muistikuva =) M7utta todennäköisesti kai ne elää useimmin ainakin sen 2-3vrk.

Ihanan epäselviä lauseita, täsäs pitää töihin lähteä. Toivotaan tärppiä, jos ei tähän niin sitten seuraavaan kiertoon :flower:

onneksi sentään juu ;) olishan se aika karua jos se ois kerrasta poikki koko homma..

innolla odottelen uutta kiertoa ja uusia kujeita..limat senkus lisääntyy ja nyt pitääkin sit kirjottaa kaikki tuntemukset sun muut ylös niin on vähän enemmän selvilllä ja muistissa asioita ensikierron ajoitusta varten.

Yhteistyössä