Fanny
..pillereiden lopettamisen jälkeen ? olen siis syönyt cerazette pillereitä (lopetin kaks viikkoa sitten) ja mietin, että koskahan ne menkat alkaa ? kokemuksia ??
Osaisiko joku vastata ??Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2004 klo 12:27 Fanny kirjoitti:Mikä tyhjennysvuoto ????
Cerazette pillerithän on niitä minipillereitä, käytittekö tekin niitä ??
Mulla tosiaan pillereiden lopetuksestä tänään tasan 2 viikkoa eikä mitään vuotoja tullut, pitäisikö ? Alavatsassa tuntuu vaan kipua kun tärähtää vähänkään ja mm. kun istuu niin sattuu, varsinkin jos vyö on vähänkään kireämmällä. Valmistautuukohan se kohtu sielä kuukautisiin ? Taitaa tulla oikea tulva kun on niin outoa kipua... :\|
Sorry, en tunnistanut merkkiä minipillereiksi. Siitä on niin kauan kun olen minipillereitä syönyt etten muista miten äkkiä ekat menkat tuli. Mulla oli silloin viimeiset menkat niiden yhteydessä sellaiset härän kurkku tasoiset. En ollut tosin vuotanut 6 kuukauteen...Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2004 klo 12:27 Fanny kirjoitti:Mikä tyhjennysvuoto ????
Cerazette pillerithän on niitä minipillereitä, käytittekö tekin niitä ??
Mulla tosiaan pillereiden lopetuksestä tänään tasan 2 viikkoa eikä mitään vuotoja tullut, pitäisikö ? Alavatsassa tuntuu vaan kipua kun tärähtää vähänkään ja mm. kun istuu niin sattuu, varsinkin jos vyö on vähänkään kireämmällä. Valmistautuukohan se kohtu sielä kuukautisiin ? Taitaa tulla oikea tulva kun on niin outoa kipua... :\|
Kaupallinen yhteistyö: Storytel