Kuinka pian isovanhemmat ovat nähneet lapsenne hänen syntymän jälkeen?

Mun äiti ja miehensä tulivat kattomaan likkaa samana päivänä kun likka oli syntynyt. Mun isä ja veli tulivat kattomaan seuraavana tai sitä seuraavana päivänä, en muista enää. Exän isästä en muista koska näki likan ekan kerran. Exän äitin kohdalla aikaa meni varmaan paljon ja virallista esittelyä ei ole koskaan edes tehty.

No miehen vanhemmat ryntäsivät laitokselle 3-4 h kuluttua siitä kun poika oli maailmaan putkahtanut.
Oma äitini pääsi paikalle seuraava päivänä, vierailu oli suht lyhyt kun poika oli siirretty lastenosastolle.

Esikoista tulivat katsomaan seuraavana päivänä, eli näkivät hänet vajaan vuorokauden ikäisenä.
Kuopusta äiti ja veli tuli katsomaan illalla, eli n.7h ikäisenä. Isä oli jo niin huonokuntoinen silloin, ettei laitokselle lähtenyt vauvaa katsomaan, enkä muista minkäikäinen kuopus oli kun sitä isälle kävin näyttämässä. Toki äiti näytti isälle valokuvia kuopuksesta samantien ku meni kotiin laitokselta :D
Miehen äiti on aina nähny lapset heti ku ollaan kotiin tultu ja miehen isää en muista minkäikäisiä lapset ovat olleet kun ovat toisensa ekakerrann nähneet.

vieras
Mun vanhemmat ja miehen vanhemmat näkivät esikoisen noin 2-3 vrk:n ikäisenä, tulivat keskolaan häntä katsomaan.
Kakkosen näkemistä saivat odottaa pari viikkoa tämän syntymästä. Mulla tuli megasuuri hormonimyrsky toisen vauvan syntymän jälkeen enkä tehnyt oikeestaan ensimmäiseen viikkoon muuta kuin itkin.

Samana päivänä, n.8h päästä.
Miehen äiti oli jo puolimatkassa tulossa (60km) kun mies soitti sille että lapsi syntyi. Käännytti takaisin, mä olin vielä heräämössä jne. Vähän oli hoppu mummilla :D

ihania ovat
Olimme exäni kanssa katsomassa tyttären ensimmäistä jo synnytyshuoneessa tai siis siellä missä odottelevat sen pari tuntia. Kaikkia muita heti kun mahdollista, samana päivänä.

Janiina83
Esikoisen aikana anoppi joka oli sairaalassa töissä , näki saman tien , oli salin oven takana odottamassa :)!! Omat porukat näki esikoiseni n.3-4h syntymästä , olivat osastolla myös odottamassa tuloamme :))!!

Laitokselle tulivat omat vanhempani katsomaan esikoista, samoin miehen vanhemmat. Kuopuksen näkivät vanhempani syntymää seuraavana päivänä ja en muista koska miehen vanhemmat, jotka hakivat mieheni sairaalasta mutta eivät tulleet katsomaan :eek:

Esikoisen näkivät molemmat isovanhemmat ekan kerran kun tulivat meillä kotona käymään, oliskohan tyttö ollut pariviikkoinen.
Kuopuksen miun äiti näki sairaalassa, tyttö oli silloin jotain pari-kolme päivää vanha. Miun isä & miehen äiti näki tytön ekaa kertaa meillä kotona, varmaan vajaa pariviikkoisena.

Eipä noita ole kamalasti kiinnostanut kun vertaa teidän muiden lasten isovanhempiin, eivät ole hirmu tungulla olleet katsomaan tulossa. :/

Yhteistyössä