Ä
äiti
Vieras
lapsi putosi tänään,sai tod. näk. aivotärähdyksen, mut luonnollisesti pelkään aivoverenvuotoa ja valvon täällä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:olethan soittanut aivotärähdysseurantaohjeet päivystyksestä/terveysneuvonnasta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:olethan soittanut aivotärähdysseurantaohjeet päivystyksestä/terveysneuvonnasta?
kyllä olen,ihan soitin ambulanssinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:olethan soittanut aivotärähdysseurantaohjeet päivystyksestä/terveysneuvonnasta?
hyvä.sitten jos kovin huolettaa kannattaa soittaa uudestaan ja kysellä sieltä noita oireita jne.
terveysneuvonnasta kans osaavat neuvoa.
Suoraan soitto sairaalaan ja pyydä päivystävää lastenlääkäriä puhelimeen jos sulle hätä tulee yöllä lapsesi kanssa. Tällasen ohjeen minä sain vähän vastaavassa tilanteessa.Ne terveysneuvontapuhelimet on vähän sellasia "Flunssapuhelimia" Sanoi lääkäriystäväni.Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:olethan soittanut aivotärähdysseurantaohjeet päivystyksestä/terveysneuvonnasta?
hyvä.sitten jos kovin huolettaa kannattaa soittaa uudestaan ja kysellä sieltä noita oireita jne.
terveysneuvonnasta kans osaavat neuvoa.