Kuinka paljon teillä ovat ristiäiset/nimiäiset maksaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ristiäisistä on helppo selvitä halvallakin. Meillä oli 15 vierasta ja itse tehtiin salaatti-kahvipöytä eli pientä suolaista (pastasalaatteja, leipiä yms) ja vähän makeaa.

Eräällä tutulla oli niin että oli cateringista tilannut jonkin kahvipöytä-jutun johon sisältyi täytekakku ja jotain pikkuleipiä ja jotain suolasta(en enää muista tarkkaan) se maksoi 18e/hlö.Sitten tietty tuo hinta laskee jos jättää siitä "menusta" jotain pois.

Meillä on aina järjestetty itse ristiäs tarjoilut,jo iha nsiksi että vieraita tulee yli 20 ja jok kerran ne vaan tuntuvat lisääntyvän :)

Varmaan 40?? Meillä oli todella pienimuotoiset, sisko laitto kaiken. Limsat ja keksit nosti hintaa... Jos oltais ilman niitä oltu, olis maksanu ehkä 20?. Tarjolla oli suolaisia pastejoita, juustokakkua, pullaa ja keksejä, limua, kahvia jne, vieraita vissiin 8 aikuista ja kasa pikkulapsia, alle 2 v.

Yli 300 ja itse tehtiin kaikki ja oli pienet ristiäiset :whistle:
Mutta oli täytekakkua, kuivakakkua, hyydykekakkua, keksejä, voileipäkakkua, piirakkaa, salaattia...jne
Ja piti ostaa kukkamaljakkoa ja pöytäliinaa sun muuta tällaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Yli 300 ja itse tehtiin kaikki ja oli pienet ristiäiset :whistle:
Mutta oli täytekakkua, kuivakakkua, hyydykekakkua, keksejä, voileipäkakkua, piirakkaa, salaattia...jne
Ja piti ostaa kukkamaljakkoa ja pöytäliinaa sun muuta tällaista.

No tuollaisia summia minäkin olen kuullut, vaikka itse tekeekin.

Olisko meillä tullut maksamaan sen 50 euroa. Mummo teki voileipäkakut, sisko kakut, pullakranssi makso 9 euroa ja pikkuleivät toi mummo. Pienet juhlat noin 25 ihmistä. Kukat makso 15 euroa.

Halvalla pääsee kunhan saa sukulaisilta apua.

Olisko meillä tullut maksamaan sen 50 euroa. Mummo teki voileipäkakut, sisko kakut, pullakranssi makso 9 euroa ja pikkuleivät toi mummo. Pienet juhlat noin 25 ihmistä. Kukat makso 15 euroa.

Halvalla pääsee kunhan saa sukulaisilta apua.

Yli 200 e kuitenkin varmasti kukkakimppuineen. Ekalle piti ostaa kynttilänjalkakin... Pelkästään tosi ison voileipäkakun ainekset maksaa kolmisen kymppiä. Vieraita kyllä vaan 10-15 ollu ja itse tehny kaiken. Ja kahvipöytä vaan, ei ruokaa.

Kahvitarjoilu kakulla ja voileipäkakulla noin 24 hengelle (laskin vain aikuiset). Kakut leipomosta yhteensä 165e ja siihen päälle tietty ne kahvit, maidot, kermat, sokerit, servetit, keksit ja mitä ite leivottiin (fetakierteitä ja kuivakakkua, tais olla lusikkaleipiäkin). Et veikkaisin menneen reipas 200e plus sit tilavuokra 60e ja kukkakimppu jonka hintaa en muista.

kyl tarjottavat vaan maksaa, täytekakku itse tehtynä ei niinkään jos on hillot omasta takaa.
Mut kaverin teki kaks voileipäkakkua meille ja pelkät tarvikkeet teki 50e.
Ja mä ainakaan mitään leiponut, kun en pystynyt istumaankaan ja vauva oli tissillä koko ajan...
En siis tiedä mitä maksoi, mut varmasti 100 ja 200 e:n väliltä... Vieraita 20.

Nyt joutui hetken aikaa miettimään, mutta muisteltiin miehen kans et ois mennyt jotain 400e luokkaa. Vieraita oli noin 50 henkilöä joista lapsia reippaasti.
Tarjoilut olivat ihan täytekakku, kahta erilaista voileipäkakkua, kuivakakkua, pikkuleipiä ja keksejä, kasvispiirakkaa, karjalanpiirakoita+munavoita, juustolajitelma ja suolakeksejä+hedelmiä. Ja sit ihan perusjuomat...kahvit, teet, mehut, limut ja kivennäisvedet.
Tuossa se kait oli kaikkineen...mutta pöytäkoristeet maksoi kans jonkun verran, mut kuuluvat kyllä tuohon kokonaissummaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
En tiedä, en ole maksanut kummankaan lapsen ristiäisistä mitään.

Sama täällä. Mun vanhempien luona oli ristiäiset, ja he järjestivät myöskin ne =)

Meillä kans.

Meillä kummankin puolen isovanhemmat järjestää / kustantaa kaiken. Tilasin kastemaljan 99? ja ostin alennuksesta kynttilänjalan 30?:lla ja nekin äiti maksoi tänään väkisin :heart:
Lisäksi kynttilä n. 9?
4 kakkua
pöytäliina
kukkapuska
Ja itse ostamme ja maksamme kyllä kuohuviinin! Ja toimin emäntänä.

olipas meillä kalliit ristiäiset :ashamed: Tuli maksamaan 300-400 euroo, en muista ihan tarkalleen.. Vieraita oli yli 30, lapsia 2. Meillä kukat maksoi jo lähemmäs 100 euroa, mutta oli kyllä upeat kukka-asetelmat (kiitos mun äidin). Ruoat tehtiin kaikki ite, oli voileipäkakkuja, piirakoita, kuivakakkuja ym. Täytekakut sain mun kaverilta (kondiittori) tytölle ristiäislahjaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:
olipas meillä kalliit ristiäiset :ashamed: Tuli maksamaan 300-400 euroo, en muista ihan tarkalleen.. Vieraita oli yli 30, lapsia 2. Meillä kukat maksoi jo lähemmäs 100 euroa, mutta oli kyllä upeat kukka-asetelmat (kiitos mun äidin). Ruoat tehtiin kaikki ite, oli voileipäkakkuja, piirakoita, kuivakakkuja ym. Täytekakut sain mun kaverilta (kondiittori) tytölle ristiäislahjaksi.

Meillä kukat oli 120 e :whistle: eli älä huoli. Ja olihan teillä paljon vieraita, yli 10 enemmän kuin esim. meillä.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä