Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Yli 300 ja itse tehtiin kaikki ja oli pienet ristiäiset
Mutta oli täytekakkua, kuivakakkua, hyydykekakkua, keksejä, voileipäkakkua, piirakkaa, salaattia...jne
Ja piti ostaa kukkamaljakkoa ja pöytäliinaa sun muuta tällaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:En tiedä, en ole maksanut kummankaan lapsen ristiäisistä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:En tiedä, en ole maksanut kummankaan lapsen ristiäisistä mitään.
Sama täällä. Mun vanhempien luona oli ristiäiset, ja he järjestivät myöskin ne =)
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:En tiedä, en ole maksanut kummankaan lapsen ristiäisistä mitään.
Sama täällä. Mun vanhempien luona oli ristiäiset, ja he järjestivät myöskin ne =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:En tiedä, en ole maksanut kummankaan lapsen ristiäisistä mitään.
Meillä kans.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Eikö teitä harmita ettei itse saanut suunnitella ja järjestää juhlia?
Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:olipas meillä kalliit ristiäiset :ashamed: Tuli maksamaan 300-400 euroo, en muista ihan tarkalleen.. Vieraita oli yli 30, lapsia 2. Meillä kukat maksoi jo lähemmäs 100 euroa, mutta oli kyllä upeat kukka-asetelmat (kiitos mun äidin). Ruoat tehtiin kaikki ite, oli voileipäkakkuja, piirakoita, kuivakakkuja ym. Täytekakut sain mun kaverilta (kondiittori) tytölle ristiäislahjaksi.