Kuinka paljon teillä menee viikossa rahaa ruokaan ja perheen koko?

• Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
...
Olin tosi yllättynyt kun meillä meni 40? kun oikein syynäs ruokaan.Erikseen ostettiin vaippoja tarjouksesta (cittarista).Kerran kävin herkkuja ostamaan itelleni ja meni 10e..Eli pienelläkin selviäisi jos vaivaa hiukan näkisi.
Meitä siis mies,minä ja lapset 3v ja 1,5v.

äiskä
400-450 haetaan k-kaupasta kaikki. 2 aik. + 3 lasta, joista 2 murkkuja. et yks pisteseteli kk:ssa. teen kyllä niin etten tee kauppalistaa vaan ostan parin päivän ruoat kerralla. ja pääruoaksi laitetaan sitä mikä on milloinkin tarjouksessa. kyllä tarjouksia kannattaa seurata, säästää hyvin nyt kun on aikaa ku on äippälomalla. mun mielestä syödään hyvin ja viikonloppuna on aina joku paisti tai lohta. ai niin punaviinipullo n. 8 euroa ruoalle viikonlopuks pitää hakea alkosta..

2 aikuista 5 lasta (2viikkoa-5,5v).
Viikossa menee ruokakauppaan n. 50-150? Joskus menee vähemmänki. Riippu että haetaanko maito tankista vaikko kaupasta. Ja meillä on lihat pakkasessa ja marjat että pärjätään pitkään ilman kaupassa käyntiäkin.

100-150 euroa viikossa, vaihtelee sen mukaan, miten paljon on vapaata. Kaksi aikuista, kaksi koulupoikaa. Työpaikalla syödään eväitä tai niellään tyhjää, jos ei ole muistanut ottaa eväitä, siis ole työpaikkalounaita.

Yhteistyössä