Kuinka paljon teillä on paino vaihdellut aikuisuudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on aika paljon mutta olen onneksi saanut sen nyt aisoihin ja takaisin normaalipainon puolelle.

25v painoin 58kg. Olen 169cm.
Sitten sain lapsen ja paino nousi ja laski 15kg ja 27v painoin imetyksen loputtua 57kg.
Toisen lapsen jälkeen 29v paino ei laskenutkaan vaan jäi 64 kiloon, ja nousi siitä vielä 8kg.
Lopulta kiukustuin itseeni ja kitudieettasin ja paino laskikin nopeasti 66 kiloon. Josta se taas nousi parissa vuodessa 75 kiloon, tässä vaiheessa olin 35v ja muutaman vuoden ajan luulin jääväni loppu elämäkseni ylipainoiseksi.
Sitten eräänä päivänä mies alkoi laihduttaa ja laskea syömiään kaloreita, ja pyysin tekemään mullekin kalorisuunnitelmat, ja hän alkoi siivota kaappiemme sisuksia kevyempään suuntaan.
Nyt olen pudottanut järkevästi tasaisesti painoa noin 500g/kk, tänä aamuna vaaka näytti 71,5. Tunnen olevani voiton puolella, aion jatkaa vielä muutaman kilon pudottamista ennen 40v synttäreitäni koska tällä hetkellä se tuntuu helpolta. Ja uskon että nyt pystyn pitämään painon normaalina koska koko perheen arkiruokavalio on muuttunut.

Ekaa kertaa raskaaksi tullessa painoin 50 kiloa.

Neljän lapsen jälkeen painoin pitkään noin 60 kiloa.

Sit tapasin nykyisen mieheni ja työn vuoksi lihaksia kasvoi... elämäntapa myös muuttui huomattavasti stressaavammaksi ja pulskistuin 70- kiloiseksi.

Viimeinen niitti oli syöpä. Muitahan se laihduttaa. Meikällä meni päinvastoin. Jokainen solumyrkkytiputus nosti välittömästi painoa reilun kilon ja pahimmillaan painoin liki 80 kiloa.

Nykyään painan pari, kolme kiloa yli seitsemänkymmenen ja se on okei vaikken pahastuisi jos paino pysyisi aina alle seitsemänkymmenen.

Yhteistyössä