Kuinka paljon teidän 2-veet viettävät aikaa sylissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti kahdelle ja puolelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti kahdelle ja puolelle

Vieras
Minua alkaa jo huolestuttaa tuo tyttö. Se on aika lailla jatkuvasti sylissäni kiehnäämässä. Vetää hirveät raivarit, jos en just sillä sekunnilla pääse sylittelemään tytön kanssa.
Varsinkin jos minulla on jotain tärkeää tekemistä, kuten ruuanlaittoa, tyttö haluaisi viettää aikaa sylissä. Ei selitykset mene läpi, vaikka kuinka yritän vakuuttaa, että kohta otan syliin. Hirveät itkuraivarit tulee ja tyttö alkaa karjua kurkku suoraa huutoa, jossa ei pysty kukaan olemaan ilman korvatulppia.

Tyttö osaa kyllä leikkiäkin itsekseen, mutta kun huomaa minun keskittyvän johonkin tärkeään, alkaa se sylisyli-nurkuaminen. :(

Onhan tämä normaalia? ONHAN?

Ihan varmasti on normaalia, jokainen lapsi on oma persoonansa. :hug: Meidän poika on nyt 2v2kk ja on taas päinvastanen tapaus; sylissä ei paljoa viihdy vaikka haluaisinkin sylittää. Kyllä toki aamuisin kun herää, haluaa viereen pötköttelemään tai syliin hetkeksi, kuin myös iltaisin.... mutta muuten ei malta paljon paikalleen istua. :D

Meillä ihan samanlainen 2 vuotias. Syliin pitäisi aina päästä juuri silloin kun olen tekemässä ruokaa tai siivoamassa. Ja itku potku raivarit saa myös jos ei pääse.

Yhteistyössä