Kuinka paljon raskausoireita...? Oireet miltei hukassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana...

Vieras
Keskiviikkona sain testiin selvän plussan, kuin myös eilen...
Oireita vaan ei tunnu olevan juurikaan ja pelottaa :(
Mahaa toisinaan jomottaa mut muuten ei juuri mitään...
Esikoisesta oireita oli paljon enemmän... Tänään pitäs olla rv.4+1 tai rv.5+1

Muita vähä oireisia joilla kaikki kuitenki hyvin menny loppuun asti...

No tällä hetkellä on hiukan vaikee uskoa että tuolla mahassa mitään on :(
Ku ei tunnu juuri miltään... Mä en muistanutkaan miten kauheen pelottavaa tää alkuraskaus on

Hysteria- yks oire :D

Anteeksi.

Ne oireet ilmenee (jos ilmenee) sitten kun hormonimäärä lisääntyy, ei niitä heti alkuun tarvi olla. Eikä ne oireet, niiden paljous tai vähyys, erilaisuus raskauksissa tms, kerro yhtään mitään.
Tai siis kertoo, mutta ei tarvi olla huolissaan jos niitä nyt ei vielä ole. Tai jos ne yhtäkkiä loppuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Synnyttänyt;22966785:
Harvalla kai tuossa vaiheessa oireita onkaan... odottele rauhassa muutama viikko ja saat tulla tänne valittamaan jatkuvasta huonosta olosta :)

oli jo monta päivää ennen plussaamista olo että oon raskaana ja testaamisen jälkeen oireet vaan vahveni... Vaikka tosiaan esikoisen raskaus oli helppo alussa hieman etomista, oksentanu en koskaan... Jos tää sitten on vaan entistä "helpompi" raskaus...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22966812:
Hysteria- yks oire :D

Anteeksi.

Ne oireet ilmenee (jos ilmenee) sitten kun hormonimäärä lisääntyy, ei niitä heti alkuun tarvi olla. Eikä ne oireet, niiden paljous tai vähyys, erilaisuus raskauksissa tms, kerro yhtään mitään.
Tai siis kertoo, mutta ei tarvi olla huolissaan jos niitä nyt ei vielä ole. Tai jos ne yhtäkkiä loppuu.

:laugh:

oli jo monta päivää ennen plussaamista olo että oon raskaana ja testaamisen jälkeen oireet vaan vahveni... Vaikka tosiaan esikoisen raskaus oli helppo alussa hieman etomista, oksentanu en koskaan... Jos tää sitten on vaan entistä "helpompi" raskaus...

Eli sulla on ollut psykosomaattisia oireita ja nyt kun tiedät olevasi (siis testi on näyttänyt plussaa), niitä ei enää ole. Huoh. Odota nyt vaan rauhassa hormonitasojen nousua, äläkä vertaa edelliseen raskauteen. Kaikki raskaudet ovat omanlaisiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Synnyttänyt;22966837:
Eli sulla on ollut psykosomaattisia oireita ja nyt kun tiedät olevasi (siis testi on näyttänyt plussaa), niitä ei enää ole. Huoh. Odota nyt vaan rauhassa hormonitasojen nousua, äläkä vertaa edelliseen raskauteen. Kaikki raskaudet ovat omanlaisiaan.

kun tässä raskaudessa niitä oireita ei ole ollu...

Eihän se auta ku oottaa... On vain niin ahistava tunne

mä meen viikolla 12+2 eikä mulla ole ollut väsymyksen lisäksi mitään muita oireita koko aikana. Kolmesta aikaisemmasta raskaudesta oksensin viikosta 5 eteenpäin viikolle 15. Älä hätäile siis.

Yhteistyössä