Kuinka paljon on perheitä joissa lapset ei kiukkua ikinä?

Mitä kiukkuamisella sitten oikein tarkoitetaan? Siis... sitäkö että sanooko lapsi koskaan vastaan? Kyllä meillä ainakin sanoo. Mutta mitään megaluokan kiukkukohtausta ei meillä kyllä juuri koskaan siitä seuraa jos minä sanon jotain muuta ja lapsi jotain muuta tahtoo. Minä vien tahtoni toistaiseksi läpi hyvinkin härkäpäisesti. Ja lapset myös tietää sen että huuto ei siihen auta. Lähinnä meillä nyt sitten on sellaista kitisemistä ja vinkumista kun nälkä tai väsymys jo vaivaa. Ja sisarukset keskenään tappelevat leluista tms.
 
no
En tiä mitä tarkottaa kiukkuaminen noin niinku yleensä, mutta mun likat ei oo koskaan ikinä silleen raivaria saanu etteivät olisi hallinneet tekemisiään tahi kiukkuaan. Mutta toki ovat kiukutelleet, silleen mököttämällä.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja IsoJalkaVirtsanKarkailulla:
Kiinnostaa. Ja mitäs teette jos ei yhteisymmärrystä lapsen kanssa lmeinaa löytyä?
Meillä on pari lasta, jotka on liiankin kilttejä, eikä oikeastaan kiukkua koskaan. Heidän kanssaan selviää ihan kuuntelemalla ja keskustelemalla. En silti sanoisi, että se on hyvä asia. Helppoa kyllä, mutta ei välttämättä hyvä.
 

Yhteistyössä