H
"hmm"
Vieras
mietin olisiko cv:ssä mainittavan arvoinen asia se, että työttömänä ollessani olen myynyt pieniä ompelupalveluja kuten verhoja, kutimia ja maalauksia. mutta onkos tuo sitten laitonta jos en maksa veroja jokaisesta saamastani sentistä? vai onko olemassa jonkinlaista kirjoitettua tai kirjoittamatonta sääntöä millä volyymilla tuollaista merkityksettömän vähäistä lisäbisnestä voi olla?
kyse ei siis ole edes mistään nettimyynnistä enkä ilmoita mistään missään, mutta esimerkiksi yhdestä entisestä työpaikastani on jäänyt asiakaskunta minulle niin tutuksi että he usein tietäessään että osaan tehdä jotain teetättävät tarvitsemansa minulla pientä korvausta vastaan, ja sana on kiertänyt myös heidän tutuilleen.
kyse ei siis ole edes mistään nettimyynnistä enkä ilmoita mistään missään, mutta esimerkiksi yhdestä entisestä työpaikastani on jäänyt asiakaskunta minulle niin tutuksi että he usein tietäessään että osaan tehdä jotain teetättävät tarvitsemansa minulla pientä korvausta vastaan, ja sana on kiertänyt myös heidän tutuilleen.