Kuinka paljon omistat alusvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rintsikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rintsikka

Vieras
Järjestelin tänään alusvaatekorin ja sieltä löytyi:

18 paria rintaliivejä, joista
- kolmet on toppimalliset. Yhdet niistä urheiluun, ja yhdet mustat ja yhdet ihonväriset mukavaan oleskeluun. Monesti minulla on töissä ylläni tällaiset supermukavat liivit. Jaksaa virnistellä asiakkaille ja työkamuille. Nytkin käytän sellaisia jos tarkkoja ollaan. Ilmankos hymyilyttää.

- yhdet mustat pitsihepeneet, enemmänkin makkaripuuhiin. En käytä muualla koska eivät ole topatut ja sekös häiritsee kun (pelkät) nännit näkyy paidan läpi.

- yhdet oikein kunnon feikki push-upit että juhlavaatteet/mekot istuu paremmin päällä

- yhdet huomaamattomat ihonväriset, nämä ovat vähänkäytetyt koska istuvat ehkä vähän kehnosti mutta joskus niille oli muka huutava tarvis ja valikoima kaupassa oli tosi huono, niinpä niihin piti tyytymän sillä kertaa. Luut painaa ikävästi kylkiä, mutta varmasti muotoutuisivat jos vaan käyttäisin niitä enemmän. Meneehän ne paremman puutteesssa, harvoin käytän valkeaa paitaa muutenkaan.

- loput mistä alekorista milloinkin (Seppälä, H&M, marketit) hommattuja enemmän tai vähemmän topattuja liivejä monissa eri väreissä (punaista, valkeaa, vihreää, pinkkiä...). Olen A-kuppilainen.

Alushousuja varmaan kolmetkymmenet, suurin osa enemmän tai vähemmän pitsillisiä hipstereitä jotka mätsäävät aina jokun rintsikaparin kanssa (haalittu sieltä täältä, nämäkin usein alekoreista), joitain rumia ja puuvillaisia alkkareita joita käytän silloin kun ei ole vaaraa joutua lemmenleikkeihin, ja lisäksi jotkut vielä huonommat menkkapöksyt. Unohtamatta muutamia stringejä ja pikkiksiä joihin saa kiinnitettyä sukkanauhat.

Pesen rintsikat väreittäin, pussissa, koneen käsinpesuohjelmalla, hellävaraisella pesuaineella ilman huuhteluainetta. Välillä käytän vähän rajummalla ohjelmalla nomi pesuaineella.

Alkkarit ja sukat tungen kaikki (paitsi ne kaikista arimmat) 60 asteeseen normi pyykin sekaan. Harvoin käytän muutoinkaan 40 asteen ohjelmaa.

Uskon vakaasti että nämä pesua koskevat faktat kiinnostivat teitä.

Sukkia tajuton määrä, ehkä 45 paria. Ostelen monesti 5-10 pakkauksia. Tosin pesukone verottaa omat eväänsä niistäkin. ;) Muutama sukkapari juoksemiseen, joitain pörrö+villasukkia (neulon itse), ja loput enemmän ja vähemmän värikkäitä perussukkia.

Yksi kokouikkari, neljät bikinit joista
- yhdet on pyhitetty pelkkään auringon ottoon (tippuvat päältä helposti).
- yhdet narubikinit (mattopesuun, ei julkisille rannoille)
- yhdet kaarituettomat halternekit ja
- yhdet kaarituelliset Sloggin bikinit.

Legginsejä ehkä viidettoista, joista yhdet superthermot joita en ole vielä tänä talvena päässyt käyttämään. Mustia, ruskeita, harmaita. Parit capriversiot.

Sukkiksia ei kovin monia enää kun ne aina rikkoontuu mulla ja päätin suuttua niille.

Jaah, siinä ne. Ja edelleen on tylsää mutta sainapa pari minuuttia menemään.

Millainen yhteenveto teidän alusvaatekorin inventaariosta tulisi? :)

Olipa pitkä juttu :)

No mulla on aika paljon kauniita alusvaatteita, mutta käytän silti mummosloggeja (mummo olenkin) ja urheiluliivejä (!), vaikka en urheile. Mukavuus menee tässä iässä kauneuden edelle. Tosin eipä kysymys varmasti ollutkaan vanhalle ihmiselle tarkotettu ;)

Olipa pitkä juttu :)

No mulla on aika paljon kauniita alusvaatteita, mutta käytän silti mummosloggeja (mummo olenkin) ja urheiluliivejä (!), vaikka en urheile. Mukavuus menee tässä iässä kauneuden edelle. Tosin eipä kysymys varmasti ollutkaan vanhalle ihmiselle tarkotettu ;)

Jep, taisipa tosiaan tulla aika perusteellinen selonteko :D

Tottakai tähän voi vastata ihan kaiken ikäiset ihmiset.

Rintaliiveja vois olla useammat, mutta olen laiska niitä ostamaan - talvella hirveä riisuminen ja kesällä liian kuuma sovittamiseen. Pikkareita on tarpeeksi.

Joo, ostan keväällä joo =)

Lisäys vielä, että vaikka en uikkareita alusvaatteina pidäkään, niin bikineitä ja muita uima-asuja on todellakin tarpeeksi, kun ostin niitä syksyn rantalomareissua varten useammat, joita voi keskenäänkin yhdistellä.

Viimeksi muokattu:
Rintaliiveja vois olla useammat, mutta olen laiska niitä ostamaan - talvella hirveä riisuminen ja kesällä liian kuuma sovittamiseen. Pikkareita on tarpeeksi.

Joo, ostan keväällä joo =)

Lisäys vielä, että vaikka en uikkareita alusvaatteina pidäkään, niin bikineitä ja muita uima-asuja on todellakin tarpeeksi, kun ostin niitä syksyn rantalomareissua varten useammat, joita voi keskenäänkin yhdistellä.

Jooh, pitää osua oikea moodi, keli ja vaatetus päällä kun lähtee rintsikkakauppaan. Ja takana parin kuukauden psyykkaus :D

Yhteistyössä