Kuinka paljon nuoremman tai vanhemman ihmisen kanssa voisit seurustella?

Ja minkä ikäänen itte olet?

Mä olen nyt 30v. Olen seurustellut 19 vuotta vanhemman kanssa ja tuskin tuohon pari vuotta lisää haittaasi. En oikeen osaa sanoa tarkkaa lukua.

Toisinpäin ei kyllä sitten voisi olla noin paljoa ikäeroa. :D Mutta ehkä joku max. 10 voisi mennä. Ehkä sitten 10 vuoden päästä voisi tuossakin olla se 19 vuotta! :LOL:
 
Huisi hippu
10v vanhemman, en nuoremman kuin itseni kanssa. ikähaarukka jotain 23-30v. olen 19v. mua ihan ällöttää jotku 50v miehet jotka ehdottelee seksiä. oikeesti puhuvat päissään mulle tyyliin näin " jos minä panisin sua saisin sut tulemaan hetkessä" . appiukon naapuri just tollanen kusipää.
 
vieras
10v nuoremman tai 10v vanhemman ja noi on ehdottomat max rajat. Oon nelikymppinen ja mun isä on 16v ja äiti 15v vanhempi kuin minä, että ehdottomasti en missääääään tapauksessa seukkaisi ihmisen kanssa joka on mun vanhempien ikäinen tai vanhempi :x
 
Seurustelin joitakin vuosia sitten 21 vuotta vanhemman kanssa...oli kyllä surkeinta antia sängyssä mitä ikinä on koettu :LOL: Ei kestänyt kauaa se, onneksi.

Mies on mua 3 viikkoo vanhempi ja tää on ihan hyvä näin :saint:
 
vieras
Seukkasin 16 v itteeni vanhemman kansa, ja nyt kun ajattelen että se tyyppi on viiskymppinen... no, se 16 vuotta alkaa olla maksimi.

Mutta korkeintaan pari vuotta nuorempi sais olla. Enemmän tykkän itteeni hieman vanhemmista miehistä ja oma kymmenisen vuotta vanhempi mies on :heart:
 
olen
seurustellut sekä itseäni 9 vuotta vanhemman (reilu 30-vutoiaaksi) että 9 vuotta nuoremman (noin 35-vuotiaana) kanssa.
aviomies on vuoden nuorempi, joten se on nyt sitten nykyinen raja :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ja minkä ikäänen itte olet?

Mä olen nyt 30v. Olen seurustellut 19 vuotta vanhemman kanssa ja tuskin tuohon pari vuotta lisää haittaasi. En oikeen osaa sanoa tarkkaa lukua.

Toisinpäin ei kyllä sitten voisi olla noin paljoa ikäeroa. :D Mutta ehkä joku max. 10 voisi mennä. Ehkä sitten 10 vuoden päästä voisi tuossakin olla se 19 vuotta! :LOL:
mulla ei oo edes mun isän kans ikäeroa noin paljon, enkä todellakaan vois kuvitella olevani isäni ikäisen, saatikka vanhemman miehen kanssa. teinivanhempien tytär kun olen :D eli kyllä ehdoton maximi ikäero olis se 10v jolloin mies olis edes viitisen vuotta vanhempiani nuorempi. oma ukko on vuoden vanhempi kuin minä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttaiita:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ja minkä ikäänen itte olet?

Mä olen nyt 30v. Olen seurustellut 19 vuotta vanhemman kanssa ja tuskin tuohon pari vuotta lisää haittaasi. En oikeen osaa sanoa tarkkaa lukua.

Toisinpäin ei kyllä sitten voisi olla noin paljoa ikäeroa. :D Mutta ehkä joku max. 10 voisi mennä. Ehkä sitten 10 vuoden päästä voisi tuossakin olla se 19 vuotta! :LOL:
mulla ei oo edes mun isän kans ikäeroa noin paljon, enkä todellakaan vois kuvitella olevani isäni ikäisen, saatikka vanhemman miehen kanssa. teinivanhempien tytär kun olen :D eli kyllä ehdoton maximi ikäero olis se 10v jolloin mies olis edes viitisen vuotta vanhempiani nuorempi. oma ukko on vuoden vanhempi kuin minä.
Mun äiti on ollut 19, kun on mut saanut. :whistle:
 

Yhteistyössä