Kuinka paljon muuttopalvelu oikeasti maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras vaan"

Vieras
Loppukesästä on muutto tulossa eikä talkooporukkaa oikein ole. Olen kysellyt muuttotarjouksia eri firmoilta, yhdeltä olen saanut vastauksen ja hinta-arvio muutolle oli n. 1 000 e! Muutto on kerrostaloasunnosta toiseen samassa kaupunginosassa. Molemmissa asunnoissa on hissit, muutettavana on kahden ihmisen tavarat, ei pianoja tms erikoisuuksia.

Tulee yllättävän kalliksi. Meillä sama tilanne, ei porukkaa auttamaan. Otettiin auto plus pari apumiestä, rahaa paloi 800€ ja työn laatu hyvin huonoa. Ja muutto tosiaan yhden tienpätkän päästä toiseen n. 5km. Ja meillä molemmissa huonot selät, joten ei paljoa nostella painavaa kamaa.

Tulee yllättävän kalliksi. Meillä sama tilanne, ei porukkaa auttamaan. Otettiin auto plus pari apumiestä, rahaa paloi 800€ ja työn laatu hyvin huonoa. Ja muutto tosiaan yhden tienpätkän päästä toiseen n. 5km. Ja meillä molemmissa huonot selät, joten ei paljoa nostella painavaa kamaa.

Voi apua! Olin varautunut n. 500 maksamaan, 1000 on aivan liikaa mun budjetille. Voi hemmetti soikoon... No, täytyy odotella jos jostakin toisesta firmasta tulisi edukkaampi tarjous.

Me muutettiin pari vuotta sitten hki -> vantaa. Oli auto,2 miestä ja hissittömän kerrostalon tokasta kerroksesta hissitalon ylimpään. Maksoi n 400e mutta en muista onko tossa summassa mukana muuttolaatikot.

Me vietiin itse pari henkilöautollista pikkutavaraa,lähinnä lamppuja,siivousvälineet ja mun kukat :) Mutta nekin olis kaikki mahtunu tohon muuttoautoon kyllä.

[QUOTE="vieras";28668396]Me muutettiin pari vuotta sitten hki -> vantaa. Oli auto,2 miestä ja hissittömän kerrostalon tokasta kerroksesta hissitalon ylimpään. Maksoi n 400e mutta en muista onko tossa summassa mukana muuttolaatikot.

Me vietiin itse pari henkilöautollista pikkutavaraa,lähinnä lamppuja,siivousvälineet ja mun kukat :) Mutta nekin olis kaikki mahtunu tohon muuttoautoon kyllä.[/QUOTE]

Toivoa siis on :) Muistatko mikä firma oli kyseessä vai oliko joku paikallinen pikkuyritys? Mekin saadaan varmaan osa tavaroista vietyä etukäteen mutta kauhean monta päivää ei ole muuttoon aikaa eli sekin rajoittaa.

Jy-Pi Pk-seudulla on erittäin hyvä, muuttanut meidät 3 kertaa. Viimeksi kesäkuussa uudellamaalla (muuttomatka 20 km) rivarineliön muutto maksoi sunnuntaitaksalla 800 € (200 €/t) hintaan sisältyi 1 h ajoa, eli itse muutto kesti 3h vaikka tavaraa lli paljon ja 50m3 auto aivan täynnä.

Meillä muuton hoiti sellainen firma kuin Muutamme.fi.
Homma hoitui rivakasti kolmen miehen voimin ja hintaa tuli reilu 500 euroa. Hyvästä työstä oli ilo maksaa :)

Yhteistyössä