Kuinka paljon maksaisitte kirpparilla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
...ei uudenveroisista, mutta kuitenkin hyväkuntoisista (hieman nukkaa, ei kulahtaneita) tytön housuista ja paidoista (kokoluokka n. 104-110cm)? Mietin kuinka hinnoitella nuo, eroon tahdon eli tarkoitus olisi jos saisi pöytävuokran maksettua ja ehkä hieman taskurahaa. :)

0,50/kpl. Siihen hintaan olen itse myynyt meidän pojan vaatteita. Alesta saa halvimmillaan muutamalla eurolla peruscollege/trikoovaatteita, joten käytetystä en maksaisi esim 3 eur.

Korkeintaan 10% vaatteen oikeasta hinnasta.. Eli jos puku maksanut 15e niin korkeintaan sellaset 1,5e.
Mutta aina kannattaa piettää mielessä että kirppari ei ole mikään "rikastumiseen" tarkoitettu paikka jossa pitäis kyniä mahollisimman paljon rahaa.. eräskin oli hinnoitellut lasten collegehaalarin hinnaksi 12e.. vasta olin H&M:llä käynyt ja siellä uusia lastenvaatteita sai alle 10e. Eli mitäs tuosta opimme?

Okei, sitten pitää kyllä miettiä kannattaako mun edes noita viedä kirpparille, koska täällä jo pelkät pöytävuokrat ovat n. 30e/vko + provikka 6-10% myynnistä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Okei, sitten pitää kyllä miettiä kannattaako mun edes noita viedä kirpparille, koska täällä jo pelkät pöytävuokrat ovat n. 30e/vko + provikka 6-10% myynnistä. :(

Tämän takia mä en ole vienyt..nuo pöytävuokrat ovat ihan sairaan kovia. Turussakin aukesi uusi kirppari keskustassa, pöytävuokra 24?/viikko+5%provikka. Musta tosi kallis.

Alkuperäinen kirjoittaja spip80:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tämän takia mä en ole vienyt..nuo pöytävuokrat ovat ihan sairaan kovia. Turussakin aukesi uusi kirppari keskustassa, pöytävuokra 24?/viikko+5%provikka. Musta tosi kallis.

Joo kyllä noilla hinnoilla saa aika monet 0.50-1e housut ja paidat myydä. :/