Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on 10 kerran kortti, 220. Kertamaksu "mun" tallilla 27. Siitä hyvä paikka että maastossa mennään ja tunti on usein enemmän kuin tunti... Noilla koulutalliella tahtoo olla niin että tasalta vasta pollet maneesiin/kentälle, kymmentä yli alkaa oikeasti tunti ja jo kymmetnä vaille tasan lähetään takas talliin, aika vajaita tunteja.-....
Eikös se tunti olekin 45min?
37kallein irtotunti, itse käyn tallilla jossa 25 tunti. Ratsukoita 2-5 per tunti, säädyllinen. Opetus on aika inttiasenteella mutta ei se haittaa.
Minä veloitan 10/tunti(No, omalla pollella)
Mutta eiköhän se täällä lahen seutuvilla huitele siinä 25-30/h, aika tyyristä lystiä, kieltämättä.
Saanko mä ensin hakea taidot takaisin ja tulla sitten sun pollea liikuttamaan?![]()
Toki
Meillä tosin pieni preppaus meneillään tämän oikeinpäin kulkemisen kanssa, mutta eiköhän se joskus...![]()
Saanko tulla kentän laidalle hirn.... kannustamaan?
Jei!Pidetään hauskaa, mulla taukoa vielä enemmän, vaikka hevosen selässä olen kyllä piipahtanut silloin tällöin, mutta kunnolla opetuksen kanssa.. siitä on aikaa kymmenen vuotta.