Kuinka paljon maksaa ratsastustunti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on 10 kerran kortti, 220€. Kertamaksu "mun" tallilla 27€. Siitä hyvä paikka että maastossa mennään ja tunti on usein enemmän kuin tunti... Noilla koulutalliella tahtoo olla niin että tasalta vasta pollet maneesiin/kentälle, kymmentä yli alkaa oikeasti tunti ja jo kymmetnä vaille tasan lähetään takas talliin, aika vajaita tunteja.-....

Kyllä se on Turussa alkaen 30€! Yksityisiltä voipi vuokrata alkaen n 10€ kerta. Jos on kalliilla ylläpitotallilla, niin hyvästä ratsusta saa pulittaa 20€ kerta.

Mulla on 10 kerran kortti, 220€. Kertamaksu "mun" tallilla 27€. Siitä hyvä paikka että maastossa mennään ja tunti on usein enemmän kuin tunti... Noilla koulutalliella tahtoo olla niin että tasalta vasta pollet maneesiin/kentälle, kymmentä yli alkaa oikeasti tunti ja jo kymmetnä vaille tasan lähetään takas talliin, aika vajaita tunteja.-....

Eikös se tunti olekin 45min?

Hmm, taitaa riippua paljon siitä, onko iso vai pieni talli ja missä talli sijaitsee. Täällä päin Suomea hinnat on aika kalliita kun näitä vastauksia katsoo.

Tutulta kuulin, että yhdessä paikassa on hinta 40/tunti. Opetus tosin pienryhmissä, enintään neljä ratsastajaa kerralla. Se kuulostaa hinnasta huolimatta houkuttelevalta, ainakin kokeilun arvoiselta.

[QUOTE="vieras";24541125]Irtotunnit on tääl halvin 18€ ja kallein 22€

Itse kans menossa 7v tauon jälkeen. Upeeta![/QUOTE]

Jei! :D Pidetään hauskaa, mulla taukoa vielä enemmän, vaikka hevosen selässä olen kyllä piipahtanut silloin tällöin, mutta kunnolla opetuksen kanssa.. siitä on aikaa kymmenen vuotta.

Jei! :D Pidetään hauskaa, mulla taukoa vielä enemmän, vaikka hevosen selässä olen kyllä piipahtanut silloin tällöin, mutta kunnolla opetuksen kanssa.. siitä on aikaa kymmenen vuotta.

Todellakin pidetään hauskaa. Mä olen itsekseni miettinyt, et mites päin ne jalkojen suojat menikään ja muita mitkä ns. ennen vanhaan oli ihan rutiinia.. Kyllä ne vaan aika hyvin on takaraivoon kuitenkin tallentunut :) Ihme kyllä :D

Yhteistyössä