Kuinka paljon harrastatte liikuntaa viikossa?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
7thHeaven
4-7x uintia
2-4 kävely/juoksulenkkiä
pyöräilen päivittäin
jumppaan kotona iltaisin jos ei väsytä liiaksi.

Nyt tosin oon vaan lihonu ihan silmissä kun työ vie kaikki mehut..

piiukka
Viitenä päivänä vähintään, juoksua noin 25 kilometriä viikossa, pyöräily, kävely ja tunti ohjattua jumppaa. Uimista noin kilometrin. Noita vaihdellen, paino pudonnut jo 10 kiloa noilla liikuntamäärillä viidessä kuukaudessa:) Ja tuota loppuahan et kysynyt, mutta se on paras tulos liikunnasta!

"a p"
Mä oon nyt reilu kuukauden verran käynyt jumpissa+salilla n. 4-5krt/viikko. Ja voi mikä mahtava fiilis!! :)

Piiukka, oletko laihtunut pelkän liikunnan avulla vai muutitko myös ruokavaliota?

7thHeaven
[QUOTE="a p";27130964]Ootteko kaikki liikkujat hoikkia/lihaksikkaita? :D
Mulla se on haaveena ja oon vaa niin malttamaton, kun haluisin kaiken tapahtuvan HETI NYT TÄLLÄHETKELLÄ!!!! ;)[/QUOTE]

Tiedän, mut tässä ei oo oikotietä onneen :D

Oon hoikka ja lihaksikas, varsinkin jaloista.
Tällä hetkellä vaan turvotuksen vallassa...

Oon liikkunu ihan pienestä asti, että siksi pysynyt tällein oravanpyörän pyörityksessäkin suht hyvässä kunnossa.

Olen hoikka ja lihaksikas, hoikka olen ollut ikäni mutta niin oon liikkunutkin ikäni. Nyt olen lisännyt lihastreenii niin on alkanut lihaksisto kasvaan. Vaatekoko on pysyny samana vaikka paino on noussut. :) Puntarin voikin heittää mäkeen..

Down siftaaja kotiäiti
[QUOTE="vieras";27130787]Ja minkälaista? :)[/QUOTE]

Joka päivä, jossain muodossa.
Maastopyöräilyä, sulkkista, uimista jne. Parhaiten lihasvoimaa varmaan saa kuitenkin tosta seksin harrastamisesta, jos on aktiivinen luonne. Salia en oo jaksanu, vaikka siellä nykyään lapsillekin kaikenmaan nurkkaukset.

Talvella luistellaan ja ollaan pulkkamäessä. Korkokengillä kävely jäisessä maassa kans varmaan lasketaan urheiluks :D?

Down siftaaja kotiäiti
[QUOTE="a p";27130964]Ootteko kaikki liikkujat hoikkia/lihaksikkaita? :D
Mulla se on haaveena ja oon vaa niin malttamaton, kun haluisin kaiken tapahtuvan HETI NYT TÄLLÄHETKELLÄ!!!! ;)[/QUOTE]

Varmasti vois kroppa tiukemmassakin kunnossa olla, mutta sen saa pienemmällä vaivalla mun mielestä kondikseen jos jotakin urheilutaustaa, ja motivaatioo :D

rtt
Siis miten te ehditte?? Kun pitäis lastenkin kanssa olla, kotityöt tehdä ja miehenkin päästä liikkumaan? Mä yritän käydä lenkillä 3 krt viikko ja kyllä on välillä tuskaa saada sekin tähän arkeen mahtumaan.

"taa"
nykyään tulee vaan hyötöliikunnat. eli töihin kävelemiset, kauppaan kävely, haen lapset hoidosta kävellen. imurointia. teen seisomatyötä.

oon normaalipainoinen. lihaksikas en oo.. toivoisin olevani mutta ei riitä aika ja motivaatio lihastreeniin.

"Jenis"
Siis miten te ehditte?? Kun pitäis lastenkin kanssa olla, kotityöt tehdä ja miehenkin päästä liikkumaan? Mä yritän käydä lenkillä 3 krt viikko ja kyllä on välillä tuskaa saada sekin tähän arkeen mahtumaan.
Mä käytän lounastunnit hyödyksi aina kun pystyn. Yhtenä päivänä menen suoraan töistä jumppaan ja olen kotona klo 17.20 (mies hakee lapset), ihan hyvin jää vielä yhteistä iltaa jäljelle. Miehen harrastukset on pääsääntöisesti lasten nukkumaanmenoajan tienoilla. Ja vkloppuna käyn molempina päivinä kuntoilemassa n. 2h/krt, eli ihan hyvin jää tunteja vielä muuhunkin. Järjestelykysymyksiä nämä :)

"vieras"
Hyötyliikuntaa päivittäin, kävelyllä (8km) 2 kertaa viikossa, kuntopyöräilen joskus päivittäin ja joskus voi mennä pidempiä aikoja etten ollenkaan. Täytyisi kyllä olla aktiivisempi liikunnansuhteen.

"koi"
Koira liikuttaa joka päivä 1-2 krt tunnin lenkin ja viikonloppuisin vaellusta luonnossa. Viikolla sitten miten milloinkin uintia, kotijumppaa ja hyötyliikuntaa. Olen normaalipainon yläpäässä, mutta lihasta löytyy.

Yhteistyössä