Kuinka olette ratkaisseet?

no mä oon myöntyny ainakin omalta osaltani, ite en niin iltasin sängyssä tykkää halailla yms yms.. ku aina tulee niin järkky kuuma.. ni nykyään annan iltasin ukon lusikoida tai haarukoida tai mitä ikinä tahtookaan ni hetken aikaa ja sit nati nati bye bye :wave:

Kompromisseilla!! Huutamalla ei saa ku punasen naaman ja suruisen mielen..
 
Meillä ei ole kyllä auttanut, vaikka miten olen sanonut kaipaavani hellyyttä (ilman välittömiä paineita seksiin). Miehen lähestymisyritykset ovat nimittäin aina sitä luokkaa, että heti pitäis alkaa hommiin ja mua tympäisee sellainen tyyli ja olen sen sanonutkin.

Ei se mies vaan tajua, että ekaksi tarvitaan sitä läheisyyttä ja siitä sitten tulee tai ei tule seksiä... Senpä takia meidän seksielämä onkin aika kuivaa nykyään :'(
 
Meillä ainakin minä oon hellyydenkipeä oikeastaan aina. Aluksi kun mies sanoi, että ei viitsi halailla sängyssä kun tulee kuuma, pahoitin mieleni pahastikin. Nyt hän on kuitenkin ottanut tavaksi halailla myös sängyssä etenkin aamuisin ja on muuten ihana herätä :heart: Eli kyllä mäkin sen kompromissina nään. Vastaavasti itse jätän välillä sikseen nämä hellittelyt ja menen suoraan asiaan :p
 

Yhteistyössä