kuinka nopeesti sauna,siivous,seksi ja lenkkeily rupee pureen...?

tää on viimenen ilta kun itteeni rääkkäsin. kävin oikein kunnon lenkillä koirankanssa ja aika kipeetä teki. jos synnytys ei nyt käynnisty ni pakko luovuttaa ja odottaa sitä käynnistystä.
tänään oon kuvitellu että olis tullu lapsvettäkin,pikkarit oli ihan märät,mutta kun siteen laitoin ja paprun ni ei mitään.
suppareitakin tullu kipeesti.
mä oon ihan vainoharhanen ja aamulla taas helkutin pettyny kun ei oo tullu lähtö..nyyh..
 
vieras
Eihän ne mitään auta. Ennemmin kannattaa levätä kuin rääkätä itsensä hengiltä kaiken maailman mukamas konsteilla ja sitten, kun synnytys käynnistyy onkin niin poikki, ettei sitä oikein jaksaisi. Lepäile nyt rauhassa vaan, synnytys käynnistyy silloin, kun lapsi on siihen valmis.
 
Voi älä suotta ittees väsytä!!! :hug: Vauva tulee ulos ku tahtoo, klisee on, tiiän sen. Minäki luovutin ja kas vaan! Supistukset alkoi ja vauva syntyi just ku aattelin että käynnistykseen mennään...
Älä hätäile, kyllä se sieltä tulee! :)
 
no mä voin ny luovuttaa.. huomenna onkin sit viimeset hetket aikaa vauvalla päättää syntyä ittekseen.
ei kai sitä käynnistystä oo pakko hyväksyä,mutta lapsivettä on vähän. eikä olokaan ny mainio enää ole. se vaan tuppaa oleen niin raju tapa synnyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
no mä voin ny luovuttaa.. huomenna onkin sit viimeset hetket aikaa vauvalla päättää syntyä ittekseen.
ei kai sitä käynnistystä oo pakko hyväksyä,mutta lapsivettä on vähän. eikä olokaan ny mainio enää ole. se vaan tuppaa oleen niin raju tapa synnyttää.
Eiköhän loppupeleissä tuo käynnistettykin synnytys ole aikas monella. Ei kannata pelätä. Niitähän on vielä erilaisia käynnistystapoja. Mulla oli tippa, joka kyllä aikas ällöltä tuntui.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
se vaan tuppaa oleen niin raju tapa synnyttää.
Tuo ei aina pidä paikkaansa, joten älä vielä hätäile. Toisilla käynnistetty synnytys on ollutkin tosi helppo! =) Sekin toki riippuu lähtötilanteesta ja ihmisestä yleensä, eikä synnytyksiä muutenkaan voi verrata!Se mikä toisesta on helppo voi olla toisesta tosi hankala. :hug:
Jaksamisia, odotus palkitaan kyllä! =)
 
Ei noi ässät mitään auta. Tai no, seksi voi auttaa, mutta siinäkin nimenomaan sperma :eek: Voi siis kypsyttaa kohdunkaulaa yms. Näin mulle sanoi kätilö kerran.

Ei se käynnistys niin paha välttämättä ole, mulla ainakin itsekseen käynnistynyt oli rajumpi kuin käynnistetty.
 

Yhteistyössä