Kuinka nopeasti tulit raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hullu(ko)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oltiin varauduttu tai ehkä enemmänki minä olin varautunu siihen että raskaaksi tulemiseen voi mennä aikaa...
No kuitenki tjottailun alettua makkarissa oli melko hiljasta, peräti kaks kertaa koko kuun aikana...
Mutta kuun lopulla tuliki ne kaks maagista viivaa testiin...

Eli periaatteessa ensimmäisestä yrityskerrasta tärppäs vaikka tjottaillen mentiinki

1. Tärppäsi 1v4kk -> keskenmeno 5+5
2. Tärppäsi 4kk -> syntyi terve poikavauva
3. Tärppäsi 1kerta -> keskenmeno 10+6
4. Tärppäsi 8kk -> syntyi terve poikavauva
5. Tärppäsi 2kk

Ekasta molemmat.
Molemmissa erikoiset tapahtumat, ei itse aktissa vaan ennen sitä.

Oltiin uimahallissa miehen ja hänen lapsen (jolle olen ollut aina äitihahmo) kanssa.
Hyppäsin kympistä (ei ollut mikään mahaläpsy). Illalla alkoi hurjat vatsakivut ja lähdettiin sairaalaan. Tekivät varuiksi raskaustestin. Raskaustesti positiivinen. Ei oltu suunniteltu lasta (pilleri petti). Noh se kuitenkin todettiin tuulimunaksi, syöttivät muistaakseni jonkin lääkkeen ja kertoivat, että paranet itsekseen, mutta lasta voi yrittää vasta kolmansien/neljänsien menkkojen jlk. Noh, mehän innostuttiin siitä ideasta saada lapsi, ei odoteltu ja olin raskaana ensimmäisestä laakista.
Ensimmäisen lapsen synnyttyä sektiolla, varoittelivat että ei kannata heti yrittää toista, että kerkiää palautua. No, ajateltiin kuitenkin, että lapset on hyvä tehdä pienellä ikäerolla niin heille tuli reilu vuosi ikäeroa.😊

Ikäero oli sopiva kun lapset olivat pieniä, tepastelivat käsikädessä ja isoveli vahtasi siskoa kuin hai laivaa, mutta teini-iässä ovat olleet välillä aika karuja toisilleen. Kyllä siellä taustalla onneksi kuitenkin rakkautta on.
Jouduttiin kuitenkin käymään aika laajat kehityskeskustelut toisen ihmisen kunnioittamisesta ja käytöstavoista, tyttö on verbaalisesti tarvittaessa vähän turhankin lahjakas, iso veli ei ihan=käpy palaa lopulta.🧐
IP-lajissa valkku ei uskaltanut laittaa toista kertaa heitä sparraamaan yhdessä.😬

Noh, nih, taas lähti huomaamatta rönsyilemään, pahoittelut.🙇‍♀️