Kuinka nopeasti olette uudessa suhteessa sanoneet rakastavanne toista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua?

Vieras
Ollaan tapailtu - aikatauluista ym johtuen tätä ei nyt voi kutsua muuksi kuin tapailuksi, nyt vajaa 2,5kk ja mies tunnusti rakastavansa minua. Ei se mitään, minullakin on suuria tunteita, varsinkin koska ollaan tunnettu pidempään kuin tuo 2,5kk.
Mutta kuinka nopeasti te/teille on puhuttu rakkaudesta.

Vähän pelottaa kieltämättä..

Varmistathan ensin, että kyseessä ei ole varattu ihminen. Silloin kannattaa olla varovainen. Entinen suhde on lopetettava ennen tunnustuksia suurista rakkauksista, sillä ei kukaan usko muutoin. Pelko aiheellista.
Itsekin tapasin naisen keväällä tansseissa ja salasuhteilu käynnissä, kerran jo päässyt pesälle. Nyt alko pelottamaan, jos nainen onkin niitä elatusavun etsijöitä, koska on selvillä, että mulla on suuret tulot. Ikävä yllätys on, että avioerossa menee kyllä puolet ja autokin vaihtuu halvemmaksi.
Jos taas olette molemmat sinkkuja, anna palaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pettäjä;27347108:
Varmistathan ensin, että kyseessä ei ole varattu ihminen. Silloin kannattaa olla varovainen. Entinen suhde on lopetettava ennen tunnustuksia suurista rakkauksista, sillä ei kukaan usko muutoin. Pelko aiheellista.
Itsekin tapasin naisen keväällä tansseissa ja salasuhteilu käynnissä, kerran jo päässyt pesälle. Nyt alko pelottamaan, jos nainen onkin niitä elatusavun etsijöitä, koska on selvillä, että mulla on suuret tulot. Ikävä yllätys on, että avioerossa menee kyllä puolet ja autokin vaihtuu halvemmaksi.
Jos taas olette molemmat sinkkuja, anna palaa.

Ai jaa, mitenkäs niin suurituloisella supermänillä auto pitää vaihtaa vaikka eroaisi?? Pitäiskö teidän puhua ehkäisystä jos elatusapujen pelko vie sun halut ja kyvyn?

Muutaman viikon päästä niistä on yleensä voinut alkaa puhua. Onhan se mieletön tunne, ihna ikävä niitä fiiliksiä. <3 RAkkauttahan se nykyisinkin on, mutta niin erilaista. Huolta, välittämistä, huolehtimista.. Kun se silloin oli mieletöntä huumaa. :D

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="Mamsu";27347142]Liian nopeasti sanottuna kuulostaa musta siltä ettei oikeasti tunnista rakkauden tunnetta ihastumisesta. Vaikka voihan se silti suureen rakkauteen johtaa. <3[/QUOTE]

Ymmärrän mitä tarkoitat.

Mutta entäs jos on vuosia ollut ihastunut/tunteita toiseen ja sitten yhtäkkiä päätyykin yhteen. Ehkä silloin voi rakastua nopeastikin..?

Tässä suhteessa ehkä muutaman kuukauden jälkeen.

Joskus teininä yks vähän vanhempi "mies" laitteli mulle tekstiviestejä jonkin aikaa. Meidän piti nähdäkin, mutta sitten tämä pamautti rakastavansa mua.:D Ei oltu tosiaan koskaan edes nähty ja ihastumisestakaan tuskin pystyi siinä vaiheessa puhumaan. Loppui se viestittely lyhyeen. En tiedä meneekö tuollainen tosiaan jollekin läpi.:D Eipä kyllä mennyt kun hetki kun alkoi tapailemaan yhtä toista samanikäistä tyttöä, jonka jätti sitten samantien kun ei saanut seksiä. Hohhoijaa. Sori, meni vähän OT.:D

Mun mies sanoi kaksi viikkoa sen jälkeen kun ensimmäinen yhteinen yö oli vietetty. Minulla meni hetken pidempään ennen kuin sen sanoin vaikka rakastuin ekana iltana jo niin kuin vain nainen voi :) Nyt ollaan naimisissa, onnellisesti. Ja rakastetaan vieläkin joka ikinen päivä :)

No nykyisen kanssa ehkä n. puolen vuoden jälkeen. Mies tunnusti rakkautensa jo paljon aiemmin ja kosikin ehkä n. viikkoa aiemmin. :D Nyt ollaan oltu yhdessä 11 vuotta.

Teininä tuli tunnustettua rakkautta melkein jokaiselle "poikaystävälle", mut kyllä sen nykyisessä suhteessa huomas mikä on oikeaa rakkautta. :)

[QUOTE="vieras";27347951]
Teininä tuli tunnustettua rakkautta melkein jokaiselle "poikaystävälle", mut kyllä sen nykyisessä suhteessa huomas mikä on oikeaa rakkautta. :)[/QUOTE]

No me ei todellakaan olla teinejä:)

Yhteistyössä