Kuinka nopeasti olette leikanneet kanan perän?

• Viestiketjun aloittaja Petolinnun perse
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on tälläkin hetkellä lyhyet hiukset. Mutta mulla ei ole tainnut koskaan olla varsinaisesti sitä kohuttua kananpersettä. On ollut jos jonkinlaista irokeesiä, pystytukkaa jne.

"kieppi"
Eikö toi kanatukka ole kuitenkin jo aika epämuodikas? Käsittääkseni kymmenisen vuotta sitten noita oli, mutta eikös nykyään ole muotia se, että toinen puoli päästä on siili ja toisella puolella on pidempi tukka?

Minusta kyllä pitkät hiukset on vähän tylsät. Suurin osa pitää niitä ponnarilla kuitenkin. Mitä iloa niistä on, jos niillä ei tee kampauksia ja muuta? Onko se poninhäntä niin naisellinen nyt sitten? Aika laiskaa pikemminkin, ei tartte parturissa käydä ja aamulla vaan sitaisee sen ponnarin, niin siinäpä se.

[QUOTE="kieppi";30647751]Eikö toi kanatukka ole kuitenkin jo aika epämuodikas? Käsittääkseni kymmenisen vuotta sitten noita oli, mutta eikös nykyään ole muotia se, että toinen puoli päästä on siili ja toisella puolella on pidempi tukka?

Minusta kyllä pitkät hiukset on vähän tylsät. Suurin osa pitää niitä ponnarilla kuitenkin. Mitä iloa niistä on, jos niillä ei tee kampauksia ja muuta? Onko se poninhäntä niin naisellinen nyt sitten? Aika laiskaa pikemminkin, ei tartte parturissa käydä ja aamulla vaan sitaisee sen ponnarin, niin siinäpä se.[/QUOTE]

Mä en pidä ponnaria. Hiukset saa hulmuta vapaana. Pitkissä hiuksissa on sekin puoli että niitä ei tarvitse laittaa arkisin. Mä en pidä lyhyistä hiuksista.

• Tykkää
Reactions: TiiBii
"kieppi"
Meillä on puolella toimiston naisista pitkät hiukset ja kaikilla on se hiton ponnari. Joka päivä. Naisten lehdissä on aina noita "nuttura kahdessa minuutissa" -juttuja, mutta eivät varmaan lue niitä ikinä.

[QUOTE="Juulianna";30647789]Mun hiukset on yli lapaluiden ja töissä pidän hiuksia kiinni. Niitä on pakko pitää kiinni hoitoalalla.[/QUOTE]

Tuon ymmärtää että on pakko pitää. Mutta jos työ ei vaadi sitä niin miksi aina pitää ponnaria.

kutikuti
Tuon ymmärtää että on pakko pitää. Mutta jos työ ei vaadi sitä niin miksi aina pitää ponnaria.
Koska naamaani ei sovi pitkät hiukset niin siksi pidän niitä kiinni. Olkapäille asti ovat ja jos ovat auki niin kutittavat naamaa ja ovat ihan littanat laitosta huolimatta ja tosiaan naamaani ei pitkät hiukset sovi.Polkkaakaan en leikkaisi että ennemmin sitten se kananperse.

"Hanna"
Mulla ei pitkät hiukset juuri koskaan ole ponnarilla. Mutta joka päivä väsään jonkinlaisen suttunutturan :D

Mä en pidä lyhyistä hiuksista ja ne on vaikea laittaa hyvin. Pitkät hiukset mulle taas ei sovi auki. Joten nutturat ym. sutaisut on mun juttu =)

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Lyhyttukkainen
Myönnän että pidin pitkiä hiuksia vain miehen toiveesta ja kun menimme naimisiin sekä tulin raskaaksi leikkautin lyhyet hiukset. Minusta nämä sopivat minulle paremmin ja ovat pirteän näköiset.

[QUOTE="Hanna";30647843]Mulla ei pitkät hiukset juuri koskaan ole ponnarilla. Mutta joka päivä väsään jonkinlaisen suttunutturan :D

Mä en pidä lyhyistä hiuksista ja ne on vaikea laittaa hyvin. Pitkät hiukset mulle taas ei sovi auki. Joten nutturat ym. sutaisut on mun juttu =)[/QUOTE]

Mulle taas sopii paremmin auki. =)

Yhteistyössä