Kuinka nopeasti näkyy virtsassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ensikertalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ensikertalainen

Vieras
Eli kuinka nopeasti mahdollinen raskaus näkyy virtsassa? Voiko se näkyä jo ennen menkkoja? Minulla on viikko menkkoihin,mutta nyt ollut viikon verran nipistelyä massussa puolin ja toisin. Voiko olla mahdollista että aivan alussa tulee se pissaamisen tarve? Pientä lämpöä on myös pitänyt muutaman päivä ja selkä on ollut tänään todella kipeä, kamalaa vihlontaa :(

Jotenkin tuntuu et nää on todella typeriä kysymyksiä mutta kun olen ensikertalainen ja minulla ei ole sellaisia tuttuja joilta voisin näitä kysellä tai oikeastaan en haluakkaan kun ei haluta miehen kanssa mainostaa tätä yritystä :)

Acon 10 -testi taitaa olla kaikista herkin, sen pitäisi näyttää jo 10 päivää hedelmöityksestä. Ainahan testit ei näytä plussaa vielä silloinkaan, kun menkat on pari päivää myöhässä. Lämpö on koholla aina ovulaation ja menkkojen välisen ajan, joten sen perusteella ei voi päätellä mitään. Sinuna ehkä odottelisin sen viikon ennen kun testaisin, mutta onnea sulle ja toivotaan, että olisi tärpännyt! :)

raskaus voi jollakin testeillä näkyä jo ennen menkkoja,koska on ihmiset testannu ennen kun menkat pitäs alkaa ja testit näyttäny jollekkin plussaa siis jo silloin,mut myös on voinu negaa näyttää ja sit myöhemmin n'äyttänytkin plussaa,kun on tarpeeks sitä hormonia johon se testi reagoi...Itse tunsin ekat "oireet" jotka tuntuivat sellasilta että joku ois kynää työntäny almasusta molemmilta puolilta niin n.1-2vkoa ovulaatiosta,kun laskettuaika siirtyi sit myöhemmäksi siksi toi aikahaitari...Testin tein kyllä vasta kp 35/29 tai jotain ja näytti silloin haalean viivan ja sit vkon päästä siitä näytti ihan selkeän viivan:)Peukkuja vaan sinnepäin toivottavasti plussatuulet puhaltelevat sinnekkinpäin!!!!Meist'ä niin monet jotka ekaa odottavat kyselevät kaikenlaista raskauteen liittyvästä,koska ei voi tietää jotain juttuja,kun ei ole ennen ollut raskaana jos siis ekaa odottaa ja se on kiva vastailla sitten jos vain pystyy johonkin vastaamaan,kaikkea kantsii kysyä ei tyhmiä kysymyksiä olekkaan!!!

Kirjoittelinkin jo tuonne oireketjuun mutta tässä vielä sinulle "tuoreeltaan" :)
Testasin siis kp26/28 Predictor-testillä plussan, haalea pallo ilmestyi testitikkuun. Varmistelen vielä päivän-parin kuluttua, mutta oireista uskalsin toivoa iloista uutista. Oireita voit siis lueskella Odottajien puolelta oireketjusta.

Yhteistyössä