Kuinka nopeasti myyjä yleensä reagoi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
huuto.netissä nimittäin?

Huusin tuotteen eilen, maksoin samantien saman pankin tilille (näkyy heti), sain yhden s.postin jossa vastattiin erääseen asiaan jota kysyin ja sen jälkeen ei mitään, ei tietoa postituksesta, ei palautetta huuto.netistä.

Toivottavasti mua ei pissitty nyt silmään tän asian suhteen..
Toki, onhan ihmisillä se omakin elämä eikä jouda netissä koko ajan surffailee, mut tuli vaan mieleen..

[QUOTE="vieras";23436934]Eilen huusit ja maksoit ja nyt mietit että oli huijari myyjä????????[/QUOTE]

No väkisinkin nykyään miettii tollasia.. :D Mä vaan kysyin et miten noi hommat yleensä menee, eikai siinä mitään pahaa ole!

Mä olen ihan ensikertalainen tossa huuto.netissä, joten mä tiedä kuinka ne jutut yleensä menee.. :)

[QUOTE="vieras";23436934]Eilen huusit ja maksoit ja nyt mietit että oli huijari myyjä????????[/QUOTE]

peesi :D
odotahan vaikka viikko näin aluksi ja kysele sitten missä tuote viipyy.

Jos kirjeenä menee, niin minusta et kuule välttämättä mitenkään muuten, kuin että olen laittanut palautteen saatuani tuotteen eteenpäin itseltäni.

Paketista pistän lähetystunnuksen sen saatuani.

[QUOTE="vieras";23437025]Kai sinä myyjälle ilmoitit että olet tuotteen maksanut?[/QUOTE]

Ilmoitin joo ja sanoin vielä että on saman pankin tili joten näkyy heti, mä jotenkin tyhmästi oletin et se olis vastannu jotain tyyliin "asia kunnossa, näkyy jo, laitan paketin kun ehdin", mut näemmä luulin väärin... :D Sillä mä tosiaan kyselen kun en tiedä miten tää homma pelaa..

toiset myyjät ovat huonoja kommunikoimaan. paketti vaan tupsahtaa postiluukusta sisään... ei mitään viestiä, että nyt paketti on postitettu jne.
minulla kaksi edellistä myyjää (mieihiä) ovat olleet tällaisia :) ei mitään ylimääräisiä viestejä ole kirjoiteltu...