Kuinka monta tiliä teillä on yhdessä pankissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saga79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihmettä te teette noin monella tilillä?

Meillä 1 säästötili ja yhteinen tili yhdessä pankissa ja yhteinen tili toisessa pankissa. Lapsilla omat tilinsä kullakin.

hmmm...jos lastenkin tilit lasketaan niin sitten taitaa olla 7 (2 lasten ja loput minun) Miehellä taitaa olla 3-4 itsellä. Samassa pankissa ollaan, eikä ole sen takia ulos heitetty =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos lasten tilit kerran lasketaan, niin 10 +rahastot

No eihän meillä oikeastaan ole kuin ihan pakolliset tilit käytössä.

Yhteinen käyttötili ja yhteinen säästötili vanhemmilla, ja nuo molempien vanhempien omat rahastot.

Lapsilla on kaikilla oma käyttötili, ja säästötili, josta eivät tiedä mitään eivätkä tule tietämään ennen kuin joskus ihan isoina, kun asuntoa ostetaan tms. Lapsien tilejä on siis yhteensä kahdeksan.

Jotain vanhoja tilejä sitten saataa olla lisäksi, mitä vaan ei ole lopetettu.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Mitä ihmettä te teette noin monella tilillä?

Tätä ihmettelen myös minä?

Miehellä ja mulla on molemmilla 2 omaa tiliä, säästö-, ja käyttötilit. Sit lisäksi on yksi yhteinen lainanhoitotili, ja tälle on molemmilla siis käyttöoikeudet. Sit tytöllä on säästötili, minkä rahat hän saa käyttöönsä täytettyyään 18 v ja sit tytöllä on myös käyttötili, mihin tulee mm. lapsilisät ja molemmilla vanhemmilla käyttöoikeus.

Mulla on 3, mutta vain yks on käyttötili. Muakin kiinnostais, että mitä te teette niin monella käyttötilllä? Vai onko niistä osa siis lasten tai miehne kanssa yhteisiä tms.?

Mulla 8 tiliä. Palkka- ja laskunmaksutili, käyttötili ja taloustili. Lisäksi tykkään säästää eri tileille (ASP-säästötili, matkakassa, varakassa isompia yllättäviä menoja varten, yksi tili johon säästän mutta en koske kuin hätätapauksessa + osakerahastotili). Budjetointi ja säästäminen mun mielestä helpompaa ja mielekkäämpää, kun eri käyttötarkoituksiin varatut rahat ovat erillään ja niiden saldoa pystyy seuraamaan erikseen.

Yhteistyössä