U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Monet täällä perustelee kumppanien määrää sinkkuna ololla. Mä en ymmärrä et heti vähäisen tuttavuuden jälkeen hypätään sänkyyn. Mutta tapansa kullakin..
Alkuperäinen kirjoittaja nainen78:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Monet täällä perustelee kumppanien määrää sinkkuna ololla. Mä en ymmärrä et heti vähäisen tuttavuuden jälkeen hypätään sänkyyn. Mutta tapansa kullakin..
Meinaatko että seksiä voi harrastaa vain parisuhteessa? Entäs jos tosiaan sattuu olemaan sinkku ja sattuu tekemään mieli ja kohdalle osuu mukavan tuntuinen tyyppi ja homma on molemmille ok?
Niin no.. Toisille seksi on sitä pimeessä peiton alla lauantaisaunan jälkeen, toisille seksi on mieluista ja mukavaa puuhaa eikä aina tartte niin hampaat irvessä suorittaa.
Noin niinkun henk.koht. ei tulis mieleenkään ootella papin aamenta, entäs jos toinen olisikin huono sängyssä??
Seksi on nautintoa, ei pakkopullaa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Monet täällä perustelee kumppanien määrää sinkkuna ololla. Mä en ymmärrä et heti vähäisen tuttavuuden jälkeen hypätään sänkyyn. Mutta tapansa kullakin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te yhden illan harrastelijat pelkää tauteja yms?
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te yhden illan harrastelijat pelkää tauteja yms?
kannattaa käyttää kortsua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te yhden illan harrastelijat pelkää tauteja yms?
kannattaa käyttää kortsua![]()
Mut esim tosta jonkun mainitsemasta papilloomaviruksesta ei pysty kortsulla suojautumaan.