Kuinka monta seksikumppania sulla on ollut? Kuinka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Monet täällä perustelee kumppanien määrää sinkkuna ololla. Mä en ymmärrä et heti vähäisen tuttavuuden jälkeen hypätään sänkyyn. Mutta tapansa kullakin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monet täällä perustelee kumppanien määrää sinkkuna ololla. Mä en ymmärrä et heti vähäisen tuttavuuden jälkeen hypätään sänkyyn. Mutta tapansa kullakin..

Meinaatko että seksiä voi harrastaa vain parisuhteessa? Entäs jos tosiaan sattuu olemaan sinkku ja sattuu tekemään mieli ja kohdalle osuu mukavan tuntuinen tyyppi ja homma on molemmille ok?
Niin no.. Toisille seksi on sitä pimeessä peiton alla lauantaisaunan jälkeen, toisille seksi on mieluista ja mukavaa puuhaa eikä aina tartte niin hampaat irvessä suorittaa.
Noin niinkun henk.koht. ei tulis mieleenkään ootella papin aamenta, entäs jos toinen olisikin huono sängyssä??
Seksi on nautintoa, ei pakkopullaa!

Alkuperäinen kirjoittaja nainen78:

Meinaatko että seksiä voi harrastaa vain parisuhteessa? Entäs jos tosiaan sattuu olemaan sinkku ja sattuu tekemään mieli ja kohdalle osuu mukavan tuntuinen tyyppi ja homma on molemmille ok?
Niin no.. Toisille seksi on sitä pimeessä peiton alla lauantaisaunan jälkeen, toisille seksi on mieluista ja mukavaa puuhaa eikä aina tartte niin hampaat irvessä suorittaa.
Noin niinkun henk.koht. ei tulis mieleenkään ootella papin aamenta, entäs jos toinen olisikin huono sängyssä??
Seksi on nautintoa, ei pakkopullaa!

En minäkään ole papin aamenta odottanut ja meillä seksi on erittäin nautinnollista. Mutta oltiin seurusteltu muutama kuukausi ennenkuin oltiin ensimmäistä kertaa sillai. Mun mielestä siihen hommaan kuuluu rakkaus ja jos mulla ei ole sellaista tunnetta en ikinä pystyisi koko hommaan.

Mulla 6. Ikää lähes 40 ja toivottavasti ei enempää tule. Tuo määräkin ahdistaa, mutta ei ehkä määrän puolesta vaan enemmänki ne pari, jotka olisi voinut jättää väliin. Oikeat seurustelusuhteet ei harmita, eikä ne ole olleet liikaa.

Mä taas en henk. koht. osaa kuvitella kieltäytyväni seksistä jos olen sinkku, samoin toinen osapuoli ja mieli sattuu tekemään :) Parasta seksi on rakastavaisten kesken mutta ihan tasokasta se voi olla ilman rakkauttakin... Näissä asioissa kukin toimii tosiaan oman sisäisen mallinsa mukaan :)

Eikös rakastelu ja seksi ole kuitenki ihan eri asioita? Ainakin minulle näin. Kumppaneita noin 50, ikää itsellä karvan yli 30. Kadu en oikeaastaan ensimmäistäkään vaikka joukossa niitä toooooosi mokiakin on. Kaikki mennyt on kuitenkin tavallaan ollu opiksi, tavalla tai toisella. ;o)
Seksiä voin harrastaa jos sinkku olen ihan vaikka yhden illan juttuna, hauskan pitoahan se vain on.
Suhteessa touhu on kyllä sitten jo rakastelua.

Tunnehan se on himokin, siinä missä rakkauskin.

Mulla on myös noita sänkykavereita ollut enemmänkin, mutta vain kaksi tai kolme on ollut yhden illan juttuja, ihan siitä syystä, että mä olen niitä, jotka ei voi ilmankaan elää, ja kun on mennyt vaikka vasta joku aika taka perin poikki jonkun kanssa, niin ei ole välttämättä mikään vakavempi kiinnostanut.

Toisaalta suurin osa on kertynyt siltä ajalta kun olin jotain 16vuotta, silloin hain hyväksyntää ja edes hetkeksi sitä lämpöä ja läheisyyttä, jota kotoa tai lastenkodissa en saanut, tavalla tai toisella.

En kyllä vieläkään ole kovinkaan vanha, mutta vuosia silti ehtinyt jo olla saman miehen kanssa, ja näin jälkikäteen ihmettelen, että mitä niiltä muutamalta yhden illan jutulta varsinkaan oikeasti sain. Ja vaikka hetken seurustelinkin jonkun kanssa vähän väliä, niin oikeasti olen tutustunut ensimmäisen kerran toiseen ihmiseen kunnolla vasta tavatessani mieheni. Tutustuttiin siis ihan kunnolla ja ajan kanssa ennen kuin mentiin pussailua pidemmälle.

Oli sitten melkein vieras tai tutumpi ihminen, niin yksi tai pari kertaa sängyssä yhden ihmisen kanssa ei anna juurikaan mitään verrattuna siihen, mitä se voi olla ihmisen kanssa, jonka kanssa on ollut jo pidempään ja joka tietää just ne jutut, mistä pitää. (Tietty alkuun se on jännittävää kun kaikki on uutta mutta enemmän nautintoa siinä silti on myöhemmin, vaikkei enää sitä jännitystä ole)

Jälkikäteen moni nolo juttu kaduttaakin, mutta en halua mitään tekemättömäksi, koska mistä tietää mitkä niistä jutuista on tehnyt musta just tälläsen ihmisen ja tuonut mut just tähän pisteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Ettekö te yhden illan harrastelijat pelkää tauteja yms?

kannattaa käyttää kortsua :D

Mut esim tosta jonkun mainitsemasta papilloomaviruksesta ei pysty kortsulla suojautumaan.

kondomin käyttö suojaa erittäin tehokkaasti useimpia sukupuolitauteja vastaan, papilloomaviruksen osalta sen tarjoama suoja on vain noin 70 %

Yhteistyössä