Kuinka monta prosenttia koronakuolemista on rokotetuilla?

  • Tykkää
Reactions: Elena777
Oletteko muuten miettineet tätä puolta, että jos rokotekriittisiä vastaan on olemassa salaliitto (illu) teoria niin mikä logiikka rokotuksilla olisi ''tappaa'' tai ainakin sairastuttaa rokotetut?
Siis kun rokoteriittisethän siinä jäis kumminkin eloon.
"Hommaa parempaa luettavaa", eli "parempia illuteorioita." :sneaky:

Tää tauti ei ole "se" juttu illuille vaan elektroniikan käyttöönotto sen myötä - kun annetaan tarpeeksi vakuuttavankuuloinen syy ottaa rokote ja koronapassi (ja välissä mediarummutus), niin jatkossa ihmiskunta ottaa kehoonsa jotain vaarallisempaakin.

Uskon että tämä virus on tahallaan laitettu liikkeelle.
Lontoon Olympialaisten 2012 show, jossa oli muutaki illusymboliikkaa, kuvasi koronaviruksen näköistä virusta ja sairaalavuoteelle joutuneita...miten se näytelmä liittyy olympialaisiin?

Uskon että jos tästä deltasta ei löydy tarpeeksi tautiriskiä niin seuraavina vuosina tulee joku mörkövariantti tai lasketaan joku ebola-2024, joka tappaa enemmän vielä, jotta saadaan porukka koottua elektronisesti kasaan.
 
vierailija
Syyskuussa kuoli 29 ihmistä, joista 12 rokottamatonta, 2 yhden rokoteannoksen saanutta ja 15 kaksi rokoteannosta. Ikä 60 +. Kuolemia rokottamattomissa suhteessa enemmän kuin rokotetuissa.
 
vierailija
Oletteko muuten miettineet tätä puolta, että jos rokotekriittisiä vastaan on olemassa salaliitto (illu) teoria niin mikä logiikka rokotuksilla olisi ''tappaa'' tai ainakin sairastuttaa rokotetut?
Siis kun rokoteriittisethän siinä jäis kumminkin eloon.
Tätä mä oon niiltä kyselly!!! Et mennään poistaan väestöstä ne uskolliset orjat. Ei mee ihan putkeen...
 
vierailija
Kaivapoa esille selkeitä tilastoja rokotteisiin kuoleeista tai tehohoidosta, ensimmäisestä rokotteesta huolimatta koronaan sairastuneiden tehohoidon tai kuoleman tilastot sekä toisen rokotteen jälkeiset rokote kuolemat, tehohoidot ja koronaan sairastuneiden tehohoidot sekä kuolemat. On hieman haastava löytää lukuja, mutta kyllä löydät kun tiedät näin sanoa.
Ei ole. Tarttee kyllä osata käyttää googlea.

Reports of death after COVID-19 vaccination are rare. More than 403 million doses of COVID-19 vaccines were administered in the United States from December 14, 2020, through October 6, 2021. During this time, VAERS received 8,638 reports of death (0.0021%) among people who received a COVID-19 vaccine. FDA requires healthcare providers to report any death after COVID-19 vaccination to VAERS, even if it’s unclear whether the vaccine was the cause






 
vierailija
Ei ole. Tarttee kyllä osata käyttää googlea.

Reports of death after COVID-19 vaccination are rare. More than 403 million doses of COVID-19 vaccines were administered in the United States from December 14, 2020, through October 6, 2021. During this time, VAERS received 8,638 reports of death (0.0021%) among people who received a COVID-19 vaccine. FDA requires healthcare providers to report any death after COVID-19 vaccination to VAERS, even if it’s unclear whether the vaccine was the cause








Vilkaiskaapa tilanne kuolemissa Saksassa. Se on ihan tässä vieressä, mutta kuolleita on ollu ihan hirvee määrä.
 
vierailija
"Hommaa parempaa luettavaa", eli "parempia illuteorioita."

Tää tauti ei ole "se" juttu illuille vaan elektroniikan käyttöönotto sen myötä - kun annetaan tarpeeksi vakuuttavankuuloinen syy ottaa rokote ja koronapassi (ja välissä mediarummutus), niin jatkossa ihmiskunta ottaa kehoonsa jotain vaarallisempaakin.

Uskon että tämä virus on tahallaan laitettu liikkeelle.
Lontoon Olympialaisten 2012 show, jossa oli muutaki illusymboliikkaa, kuvasi koronaviruksen näköistä virusta ja sairaalavuoteelle joutuneita...miten se näytelmä liittyy olympialaisiin?

Uskon että jos tästä deltasta ei löydy tarpeeksi tautiriskiä niin seuraavina vuosina tulee joku mörkövariantti tai lasketaan joku ebola-2024, joka tappaa enemmän vielä, jotta saadaan porukka koottua elektronisesti kasaan.
Ei nää sun selitykset tässä paljoa auta, että keksit oikoteitä, jos muut illu-uskovaiset sanoo toista. Eli edelleen tää on sulle sitä paholaisen kenraaliharjoitusta, vaikka rokotteista puhut ihan eri sävyyn toisessa ketjussa, miten teillä ei tarvi ottaa rokotetta, koska ei ole paljoa porukkaa jne.

Leikitkö pelastaja-messiasta?
 
vierailija
"Hommaa parempaa luettavaa", eli "parempia illuteorioita."

Tää tauti ei ole "se" juttu illuille vaan elektroniikan käyttöönotto sen myötä - kun annetaan tarpeeksi vakuuttavankuuloinen syy ottaa rokote ja koronapassi (ja välissä mediarummutus), niin jatkossa ihmiskunta ottaa kehoonsa jotain vaarallisempaakin.

Uskon että tämä virus on tahallaan laitettu liikkeelle.
Lontoon Olympialaisten 2012 show, jossa oli muutaki illusymboliikkaa, kuvasi koronaviruksen näköistä virusta ja sairaalavuoteelle joutuneita...miten se näytelmä liittyy olympialaisiin?

Uskon että jos tästä deltasta ei löydy tarpeeksi tautiriskiä niin seuraavina vuosina tulee joku mörkövariantti tai lasketaan joku ebola-2024, joka tappaa enemmän vielä, jotta saadaan porukka koottua elektronisesti kasaan.
Mä oon pari vuotta seurannu sun juttuja eri keskusteluissa. Et sä mikään valon kantaja ole, vaan paholaisen kätyri.
Kaikki sun opetukset on täysin vastasia mihinkään uskoon, haastat riitaa (koska Jumalallakin oli se rankaiseva puoli), leikit Jumalaa ja sanansaattajaa. Todellisuudessa viestisi on suoraan pimeältä puolen. Valehtelet, koska haluat seuraajia (rokotesalaliitto illu- mut esität asian muualla kuin olis faktasyitä).
Vois olla, et olet vaan tosi tärähtäny uskovainen, mut tää sun levitys-saarna on ihan liian systemaattista ja juonittelevaa siihen. Jos näin olis, selviäisit sydämen huolellisella tutkiskelulla ja papin avulla.
 
Mä oon pari vuotta seurannu sun juttuja eri keskusteluissa. Et sä mikään valon kantaja ole, vaan paholaisen kätyri.
Kaikki sun opetukset on täysin vastasia mihinkään uskoon, haastat riitaa (koska Jumalallakin oli se rankaiseva puoli), leikit Jumalaa ja sanansaattajaa. Todellisuudessa viestisi on suoraan pimeältä puolen. Valehtelet, koska haluat seuraajia (rokotesalaliitto illu- mut esität asian muualla kuin olis faktasyitä).
Vois olla, et olet vaan tosi tärähtäny uskovainen, mut tää sun levitys-saarna on ihan liian systemaattista ja juonittelevaa siihen. Jos näin olis, selviäisit sydämen huolellisella tutkiskelulla ja papin avulla.
Kellähän tässä mopo keulii nyt?
Systemaattista ja juonittelevaa illu-teorioiden levityssaarnaa??
Mä olen sen verran patalaiska vätys, etten mihinkään _systemaattiseen_ jaksa osallistua.

Mä olen pariinkin otteeseen sanonu, ja viimeksi kuukausi sitten kirjoitin että illuteoriat on vain teorioita. Ne kaipaavat vielä viimeistä vahvistusta ja todisteita. Mutta jos pitäisi pistää rahaa likoon sen puolesta että onko illuja vai ei, niin mun mielestä on.

Illuteorioita olen levittäny jo ennen QAnon-kohuja, jo v.2015, ja siinä laitoin kyllä palstamaineeni likoon.

Jos puhut että tarvitsen pappia, niin tiesitkö että Helsingissä (vai oliko se Tampere) monet kirkot ovat 666 m päässä toisistaan ja luterilaisessa kirkossa on vapaamuurareita papeissa ja kanttoreissa? :D
Perinteinen kirkoissa käytetty muka-kristillinen symboli "Jumalan näkevä silmä kolmion=kolmiyhteisen Jumalan sisällä on okkultistinen vapaamuurarisymboli?
 
Ja mun usko (ilman illujuttuja) ei ole mun keksintöä, vaan sekoitus luterilaisen uudestisyntyneiden aktiiviuskovien puolta ja vapaita suuntia. Ns.yhteiskristillisyyttä, mutta ei ekumeniaa.
Se vastaa parhaiten UT:n sanomaa.
Meitä on vielä aika monta tässä maassa.
 

Yhteistyössä