Kuinka monta pistettä

on rasvattomassa raejuustossa, vai onko eroa esim. 2%seen? Tietääkö kukaan, miten tulee pisteitä kasviskeitosta, josta ei yhdestä annoksesta tule pisteitä lainkaan..miten sitten toisesta annoksesta?

jos meinaat painonvartijoita niin mä en ainakaan oo ottanu semmosista pisteitä mistä yhdestä annoksesta ei mee mitään, miten siitä toisesta sit vois mennä. niinku esim. appelsiini on 0 pistettä niin kyl mun mielestä kaks appelsiinia on 0+0 pistettä eli ei mitään. ite laihdutin vuonna 2001 marras- joulukuussa kuudessa viikossa 8 kiloo. oli muuten ihana olo kun oli hoikempi ku koskaan aikuisiän aikana. nyt ei "onneksi" tarvii/saa olla dieetillä kun odotan, mutta heti sitten kun vauva on syntyny niin alkaa muotojen palautus.

siirihiiri
kasviss.keitto on pisteetön, mutta jos sitä nyt ylenmäärin syö pv.n aikaan niin oiskohan sitten vaik 0.5-1p lautasellisesta :/ ite en kyllä laita pisteitä keitolle jos pidän "ks.keitto päivän".. jos keittoon laittaa perunaa sillon kyllä menee ainaki 0.5-1p annoksesta... sekavaa tekstiä näin aamusta :whistle:

Odyssia
Kasviskeitto on tosiaan aina nolla pistettä, mikäli siinä on nollan pisteen ainesosat. :D Vaikka söisit päivän aikana koko kattilallisen. Soppa on ollut monen laihduttajan pelastus heikkoina hetkinä. Perunastahan tulee aina 1 piste per peruna eli jos keitossa on perunoita niin ne täytyy laskea erikseen.

Tuolla aikaisemmin joku sanoi, ettei appelssiineista mene pisteitä. Totta, mutta jos syöt niitä enemmän kuin 2 päivässä, on nekin pisteytettävä. Siinä on nimittäin sokeria, joka nostaa tuotteen pistearvoa liikaa nautittuna.

Pumbaali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2004 klo 10:40 minä kirjoitti:
pointsit voi laskea kaloreistakin helposti, n. 55 kcal on 1 pointsi. Raejuustossa muistaakseni on 1pointsi/100g.. tarkista purkin kyljestä :) Pikkupurkista ite lasken 2,5p.
No nyt ei nyt kyllä ihan mennyt noin että 100g on 1 piste. Tavallinen raejuusto 200g purkki on 3,5 pistettä ja se rasvaton 200g 2,5 pistettä. eli 1 piste rasvatonta raejuustoa on 80g !!!

Yhteistyössä