Kuinka monta lasta mulla on? Ja veikkaa mun ikä sekä koko!! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Maria";22279854]Oishan se pitänyt muistaa että tältä sivustolta on turha oottaa ihan normaalia keskustelua ja leikkimielistä arvailua!! =)

Heti parjataan, ei ole hyvä jos pysyy suht kuosissa eikä ole hyvä jos paisuu kuin valas.
Koskaan ei saa olla itseensä tyytyväinen ja se perisuomalainen kateus tekee sanoista rumia, liki aina.[/QUOTE]

Taitaa enemmänkin riippua siitä kuka kysyy. Täällä on sisäpiiri ja harmaita morkataan herkemmin.

Mielestäni näytät ikäistäsi nuoremmalta. Taitaa niillä olla huono itsetunto, jotka väittävät tämmöisiä kyselyitä kehujen kerjäämiseksi ja itsetunnon kohottamiseksi. :D Joillakin varmasti se tarkoitus onkin, mutta ei pitäisi yleistää.

[QUOTE="Maria";22279854]Oishan se pitänyt muistaa että tältä sivustolta on turha oottaa ihan normaalia keskustelua ja leikkimielistä arvailua!! =)

Heti parjataan, ei ole hyvä jos pysyy suht kuosissa eikä ole hyvä jos paisuu kuin valas.
Koskaan ei saa olla itseensä tyytyväinen ja se perisuomalainen kateus tekee sanoista rumia, liki aina.

No, voitte antaa tän tippua, tähän ei kannata uhrata sen enempää. Ja ensimmäistä kertaa tän tyylistä arvaluleikkiä tänne heitin.
Kuva ei voi kovin vanha olla kun kesällä se otettu.
Mutta hyvin ootte osa sen mieleenne panneet, oon kai ikimuistettava siis!!
Kiitos siitä.

Lapsia siis 5. raskauksia 4.
Kaksoset siis löytyy.
Ikä 35 v ja koko on 34-36
159/ 54 kg

Mutta osalta tuli ihan asiallisia vastauksia, on täällä vielä normi-ihmisiäkin siis.
=)[/QUOTE]

Jei. minä tiesin iän ja otin aika hyvän arvauksen muihin. =)

[QUOTE="Maria";22279854]

Lapsia siis 5. raskauksia 4.
Kaksoset siis löytyy.
Ikä 35 v ja koko on 34-36
159/ 54 kg

Mutta osalta tuli ihan asiallisia vastauksia, on täällä vielä normi-ihmisiäkin siis.
=)[/QUOTE]

Jos olisin saanut arvata, oikein olisin arvannut. Itse olen myös samanikäinen ja sama määrä jälkeläisiä. Olen vain vähän lyhempi ja keveämpi... ja tällä hetkellä vähän lihavampikin. Mutta itseeni verraten olisin ihan oikein arvannut=)

Yhteistyössä