Kuinka monta kertaa seksiä vuorokaudessa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä on ennätyksenne. Kerro myös ootko mies vai nainen?

Tuöi vaan mieleen kun mulla oli seksiä mun miehen kanssa 5 kertaa aikavälillä PE 17 ja LA 17.

Eka kerta ennen saunaa kello 17-17.30. Sitten heti saunan jälkeen. Illalla vielä kerran. Aamulla oltiin heti puuhissa ja vielä neljän maissa innostuttiin.

Olipa sitten seuraavankin vuorokauden aikana kaksi kertaa.
 
Miesjokatiestaisittenei
Eipä noita nyt tolleen oo laskenut, mutta aika hyvin ne seksikerrat vaan muistaa. Yleensä se että on ollut 2-3 krt päivässä on jo ollut paljon. Mutta kerran oli ex-tyttöystävän kanssa kyllä melkoisen hekumalliset setit:

Menin sinne kello perjantaina seiskan maissa illalla. Heti kärkeen pantiin (1). Sitten ruvettiin vähän juopottelemaan ja pantiin vielä ilalla kerran (2). Aamulla sitten uudestaan (3). Tämän jälkeen aloimme ottaa alkoa uudelleen. Tilattiin pizzat ja syötiin ja taas naitiin (4). Levättiin hetki, naukkailtiin vähän ja vedettiin pizzan jämiä ja vielä kerran naitiin ennen saunaa (5). Saunassa sitten kerran (6). Sitten kun tultiin saunasta, niin nusastiin vielä kerran siinä seiskan maissa (7). Eli 7 kertaa vuorokaudessa. Iltaan vielä yksi vempautus, mut ei mee vuorokauden sisään.

Melkoista settiä eikä ikinä unohdu. Muuten tosiaan varmaan enkka joku 3-4 vuorokaudessa.
 
vierailija
Olin ollut viikon työmatkalla ja palattuani kotiin, seuraavana yönä. mies pani minua rajusti neljä kertaa Panin liukastetta välissä läpeeni, että k*rvän sisäänmeno olisi sulavaa.

Seuraavana päivänä p*lluni oli hellänä. Kävelin ja seisoin hajareisin.
 
vierailija
45 - vuotii aana laivalla alle 20 tunnin aikana. Nainen oli noin 64 vuotias. Luuli minua 35 seksi en kertonut hänelle oikeaa ikääni. Ihmetteli kun minulla seisoo koko ajan. Vieläkin muistan. Hyvältä tuoksuvaa pehmeää naista.
 
vierailija
Ennnätys 9 kertaa vrk aikana. Oli sen verran kiihottava pakkaus että vaikka muna oli jo ihan turvonnut naimisesta ja arkana niin lisää vaan halusin ja niin hänkin. Ai että kuinka ihana nainen hän oli!!!
 
vierailija
Silloisen tuoreen tyttöystävän, nykyisen exän kanssa uudenvuodenpäivänä 1996 ainakin 10x
Ja niin että minulle tuli orkku joka kerta, kyllä hänkin sai

koko päivä meni maatessa, huilittiin ja rakasteltiin

Mutta niin siinä kävi sitten kuten usein että kun nainen synnyttää niin sitten häviävät seksihalut
 

Yhteistyössä