Näitä joulualoituksia tulee nyt "muutamat" päivässä Kannan minäkin kekoni korteen
Ite oon käynyt kolmena (muistaakseni) sunnuntaina ja ollut koko illan, monta tuntia. Sit parit kerrat arkena parit tunnit. Eikä vieläkään oo kaikkea ostettuna |O Pari taitaa vielä puuttua.
En oo käynyt kertaakaan, parast aikaa mietintämyssy päässä, kuinka saisin delegoitua koko homman miehelle? B) Paketoitavaa olisi kyllä, kunhan löydän kaikki piiloni.
Kerran olen käynyt ja vielä yhden kerran menen. Mulla on tapana tietää, mitä olen menossa ostamaan. Sit vaan menen sopivaan kauppaan ja ostan. En jaksa jatkuvasti pyöriä kaupoissa.
3 kertaa, tosin ei oo ollu varsinaisia lahjaostosreissuja, vaan sieltä on tarttunut vaan mukaan kaikkee... Nyt lauantaina mennään vielä oikeen virallisille ostoksille, ilman lapsia.
Yksi lahjojenostoreissu ja toinen jouluruokien ostelu reissu. Inhoan ruuhkaisia kauppoja, ne ihan ahistaa. Mie mietin kans ensin kotona mitä ostan mistäkin ja millä hinnalla ja sitten menen kauppaan ostamaan ky. tavaran.
"virallisesti" on tehty yks lahjojenosto reissu muutaman lahjan ostin ihan vaan normaalilla ruokaostos kerralla... 1lahja vielä puuttuu...
jouluruuat pitää vielä viikonloppuna käydä ostaan =)