Kuinka monta alkoholiannosta juot " baari-iltana" yleensä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Outoko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Outoko"

Vieras
Ja painosi noin suunnilleen?

Ihan sivusta seuraan tuota yhtä ketjua ja siellä joku läpättää kuinka esim. 50kiloinen nainen KUOLEE 8 annokseen esim siideriä.. Tota, mä saatan vetää 12 ainnostakin ja painoa se 48, edelleen ihan hyvässä kuosissa olen. Tai sitten mä oon kuollot.. 4-5 alkoholiannoksestakin kuulemma on jo tyyliin kuoleman jurrissa. Hohhoijakkaa..

50 kg nainen jos ottaa 8 tuoppia siideriä, niin hänen elimistönsä alholipitoisuus on 3.6 promillea.

Pitää olla erittäin tottunut alkoholiin, jotta tälläistä voi sietää.

50 kg ja helpolla mennyt se 12 annosta, enkä ole edes "huonossa" kunnossa, vaan varsin mahtavassa. ;) Nyt ei tosin tule paljoa mentyä, syystä, että tänne palstalle olen eksynyt...

Joku 13-16.
Ja en ole "alkoholiin tottunut" jos se jonkun mielestä sitä on :D
Saman verran ollaa miehen kanssa ulkona käyty ja itseasiassa mies vielä enemmän koska olin raskaana jne ja hän juo sen 4 siideriä ja tööt :D

niin riippuu kai se vähän minkä ajan sisällä ne vetäsee ja omasta sietokyvystä joka kyllä mielestäni riippuu muustakin kuin kokemuksesta. Itse juon yleensä 1-6 annosta jurrissa olen harvoin kun en oikeen siinä mitään pointtia näe. Ja en kyllä paina 50 kiloo :D

[QUOTE="hippi";21941397]50 kg nainen jos ottaa 8 tuoppia siideriä, niin hänen elimistönsä alholipitoisuus on 3.6 promillea.

Pitää olla erittäin tottunut alkoholiin, jotta tälläistä voi sietää.[/QUOTE]

Lintukodon laskurin mukaan? Niiden mukaan olisin kuollut alkoholimyrkytykseen jo monen monta kertaa. Hauskaa sekin, että kun lintukodon laskurin mukaan olen ollut 3 promillen humalassa, niin poliisille olen puhaltanut 1,8...

[QUOTE="hippi";21941397]50 kg nainen jos ottaa 8 tuoppia siideriä, niin hänen elimistönsä alholipitoisuus on 3.6 promillea.

Älä viitsi :D

tota... tiesitkö että alkoholi alkaa palaa aika pian sen elimistöön joutumisen jälkeen? tämä palaminen tarkoittaa että se poistuu elimistöstä.

Itseasiassa opiskeluaikoina, kun tuli otettua paljon useammin, niin en "tarvinnut" yhtään niin paljon alkoholia, että sen vaikutus tuntui... Nyt kun harvemmin otan, niin siedän paljon enemmän.

sillon ennen kun vielä juopottelin niin pohjiks litra kirkasta ja jotain muuta vähän päälle, ennen baariin menoa jossa juopoteltiin valoon asti.

Lintukodon laskurin mukaan?

Aivan sama, mitä laskuria käytät. Alkoholi sekottuu kehon koko nestemäärään ja ihmiskehon nestemäärä on riittävällä tarkkuudella vakio. Myös alkoholin paloaika on riittävällä tarkkuudella vakio.

Ainut, mikä vaihtelee on ihmisen kuvitelma juodun määrän ja todellisuudessa juodun määrän välillä. Baarissa arvioidaan, että noin puolet tilatusta alkoholista kaadetaan viemäriin.

Itseasiassa opiskeluaikoina, kun tuli otettua paljon useammin, niin en "tarvinnut" yhtään niin paljon alkoholia, että sen vaikutus tuntui... Nyt kun harvemmin otan, niin siedän paljon enemmän.

Mulla sama. Olen tosin tullut siihen tulokseen, että silloin joskus pohjat veti porukassa ja oli muka NIIN humalassa. Nykyään tissuttelen pohjat yksin tietsikan ääressä ja vertaistukea ei ole.

Aivan sama, mitä laskuria käytät. Alkoholi sekottuu kehon koko nestemäärään ja ihmiskehon nestemäärä on riittävällä tarkkuudella vakio. Myös alkoholin paloaika on riittävällä tarkkuudella vakio.

Ainut, mikä vaihtelee on ihmisen kuvitelma juodun määrän ja todellisuudessa juodun määrän välillä. Baarissa arvioidaan, että noin puolet tilatusta alkoholista kaadetaan viemäriin.

Jaa no sitten minä olen kuollut jo :D Ainoa mistä saattaa joskus jäädä, on se viimeinen siideri.
Kaikki muut juon ihan varmasti alusta loppuun. Mutta en voi puhua kun olen jo kuolleena alkoholimyrkytykseen.

Jotain 4 puolen litran siideriä voin juoda ja aikaa siihen menee 3-4 tuntia.Tulee siitä jo väsy ja alkaa sänky kiinnostamaan..Joskus aiemmin saatoin juoda pari pulloa viiniä samassa ajassa;)Niin ja en tosiaan ole mikään "hyttynen"..Painoa reilut 70 kg tällä hetkellä;/

Yhteistyössä