Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 23:15 Eufrosiina kirjoitti:Meille kyllä kovin tuttu ja toimiva (heh heh) ehkäisykeino ollut ilman imetystä ja imetyksen aikana.. Kenellekään en suosittele jos raskautta ei halua, meillä se toimii kun raskaaksi ei tulla muuteskaan eli en ole sikiävää sorttia.. Koskaan ei ole häirinnyt itse toimitusta tyyli, minulle sopii saada spermat jonnekin muualle kuin sisääni ja orgasminkin ehdin saamaan hyvissä ajoin ennen miestä..
Meillä käytetään samaa hommaa eikä oo tullu paksuks ennen ku on oikein yritetty ja sitteki menny monta kuukautta.
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 16:40 Miiru kirjoitti:\juup, meillä sama juttu, ollaan oltu 7v yhdessä ja koko se aika käytetty keskeytettyä, olen tullut raskaaksi vasta kun yritetty oikeen tosissaan.Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 23:15 Eufrosiina kirjoitti:Meille kyllä kovin tuttu ja toimiva (heh heh) ehkäisykeino ollut ilman imetystä ja imetyksen aikana.. Kenellekään en suosittele jos raskautta ei halua, meillä se toimii kun raskaaksi ei tulla muuteskaan eli en ole sikiävää sorttia.. Koskaan ei ole häirinnyt itse toimitusta tyyli, minulle sopii saada spermat jonnekin muualle kuin sisääni ja orgasminkin ehdin saamaan hyvissä ajoin ennen miestä..
Meillä käytetään samaa hommaa eikä oo tullu paksuks ennen ku on oikein yritetty ja sitteki menny monta kuukautta.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel