Kuinka moni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mämmä

Vieras
syö minipillereitä? Mulle annettiin cerazette nimisiä pillereitä ja mua vähän pelottaa aloittaa ne kun, luki, että rintasyöpä riski suurempi niitä syövillä naisilla. Mutta ei kai niitä annettas jos ois niin vaarallisia? Ja jos syöpä tullakseen tulee kai ilman noita pillereitäkin? Ja onko se riski sit kuitenkaan niin suuri?

Mulla oli noi Cerazetet, vuoden oli menkat pois, sitten kun alkoivat kestivät 2 viikkoa, kahden viikon päästä seuraavat ja sitten vuosikin kuukauden. Lopetin ne, ja sen jälkeen tajusin, että se raivohullu olo johtui niistä pillereistä...

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mulla oli noi Cerazetet, vuoden oli menkat pois, sitten kun alkoivat kestivät 2 viikkoa, kahden viikon päästä seuraavat ja sitten vuosikin kuukauden. Lopetin ne, ja sen jälkeen tajusin, että se raivohullu olo johtui niistä pillereistä...

Kauheeta, mul oli kyl elämä sen kuus vuotta ihanan ja autuaan menkatonta ja seesteistä. Mut kaikille ei sovi. Tosin noi pillerithän on siit tosi kivoi, et ne voi lopettaa tost noin vaa. Mut mullaki oli kapseli, nii se on kyl tosi hanurist jos ei sovi.

Yhteistyössä