Kuinka moni menee kohta koisaan? Minä ainakin! :wave:
Elämänlanka 18.01.2009 #10 Minäkin täällä. Nukuin viisi tuntia ja sit heräsin virkeänä. Täällä notkun, lueskelen, kirjoitan kirjen. Siinäpä yöllisiä puuhiani. Niin ja kahvia juon. Ihana hiljaisuus!
Minäkin täällä. Nukuin viisi tuntia ja sit heräsin virkeänä. Täällä notkun, lueskelen, kirjoitan kirjen. Siinäpä yöllisiä puuhiani. Niin ja kahvia juon. Ihana hiljaisuus!
monitoimityökalu 18.01.2009 #11 Mä. Mutten tiedä, kuinka kauan. Odotan, että pääsen laittaa pyykit kuivumaan. Kone vielä pyörii ja pakko saada toinen koneellinen vielä pesuun.
Mä. Mutten tiedä, kuinka kauan. Odotan, että pääsen laittaa pyykit kuivumaan. Kone vielä pyörii ja pakko saada toinen koneellinen vielä pesuun.
vieras 18.01.2009 #12 Alkuperäinen kirjoittaja monitoimityökalu: Mä. Mutten tiedä, kuinka kauan. Odotan, että pääsen laittaa pyykit kuivumaan. Kone vielä pyörii ja pakko saada toinen koneellinen vielä pesuun. Click to expand... onko suurkin perhe?
Alkuperäinen kirjoittaja monitoimityökalu: Mä. Mutten tiedä, kuinka kauan. Odotan, että pääsen laittaa pyykit kuivumaan. Kone vielä pyörii ja pakko saada toinen koneellinen vielä pesuun. Click to expand... onko suurkin perhe?