Kuinka moni varattu ihastunut samaan sukupuolta olevaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pöhkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pöhkis"

Vieras
Kuinka kävi? Oliko/onko molemminpuolista? Tapahtuiko jotain?

Minä, naimisissa ja kahden lapsen äiti, miehiin oon aina ihastunut, mut nuorempana naisiinkin. Eli kai jonkin sortin bi ollut aina. Sitten oli monia vuosia vain miehiä, kunnes...tämän liiton aikana ajattelin etten halua pettää miestäni, mut suhteen valjutessa annoin tilaa ajatukselle katsella naisia. Ja oon pikkusen ihastunut pari kertaa. Yhden kanssa lähennyttiin erittäin hyvinksi ystäviksi niin että aluksi pussailtiin kun nähtiin. Se oli ihanaa, mutta nykyään en osaisi jotenkin enää pussata häntä. Ja taas oon ihastunut, nyt 20 vuotta vanhempaan työkaveriini. Olen hänenkin kanssaan ystävystyny, mutta enpä usko että ikinä pääsen pussailemaan. Toiveena sekin on. Halata uskallan kyllä.

Hyi saatana, 20 vuotta vanhempaan naiseen?!
Ymmärrä et kiihotutaan hoikista kauniista teinitytöistä tms, mutta että joku sillintuoksuinen vanha akka! Oksettaa!

No, mutta ihastuksia varmaan tulee kaikille avioliitossa oleville, joko eri sukupuoleen tai samaan sukupuoleen. Jos rakastat miestäsi ja haluat jatkaa avioliittoasi, niin sitten suosittelen vain, että yrität unohtaa ihastuksesi muihin.

Niin, ihastuksia tulee ja menee. Mutta kyllä jokaista ihastusta sentään tekis mieli päästä pussamaan. En minä mitään seksiä etsi, ja en sitä ajattele kun on toi mies. Toki nainenkin kelpaisi jos olisi mahdollisuus.
Ja juu, enpä ole ennen ihastunut noin paljon vanhempaa. Mitään kaapista tuloa en ajattele, en itseni enkä hänen suhteen, mutta niin läheinen "ystävä" haluaisin olla et voitaisi pussailla ja halailla. Utopistisia haaveitahan nämä on. Eipä ne vanhat rouvat taida niin kovin innostua sellaisesta pelistä ;) vai :(.
Oottepas te kauheen vastahankaisia. Ihan ku olisin ainoa laatuani.

[QUOTE="aapee";23822296]Niin, ihastuksia tulee ja menee. Mutta kyllä jokaista ihastusta sentään tekis mieli päästä pussamaan. En minä mitään seksiä etsi, ja en sitä ajattele kun on toi mies. Toki nainenkin kelpaisi jos olisi mahdollisuus.
Ja juu, enpä ole ennen ihastunut noin paljon vanhempaa. Mitään kaapista tuloa en ajattele, en itseni enkä hänen suhteen, mutta niin läheinen "ystävä" haluaisin olla et voitaisi pussailla ja halailla. Utopistisia haaveitahan nämä on. Eipä ne vanhat rouvat taida niin kovin innostua sellaisesta pelistä ;) vai :(.
Oottepas te kauheen vastahankaisia. Ihan ku olisin ainoa laatuani.[/QUOTE]

Kai hyväksyt sitten että miehesikin voi pussailla ja halailla muita naisia?

Tää on jo kohta melkein vuoden vanha, mut aattelin silti jotain kirjoittaa tähän kun aihe on nyt itsellä kovinkin ajankohtainen. Itse en oo varattu, mutta oon ihastunut samaan sukupuoleen. Aina oon ajatellut, et on vain oikein kun mies ja nainen on yhdessä, enkä oo ajatellutkaan tulla kaapista ulos. Luulen olevani bi... Nyt oon tosi ihastunu yhteen naispuoliseen opettajaan koulussani, ollut noin vuoden päivät. Nyt sain tietää et kyseinen nainen on raskaana ja se tuli itselle aika puun takaa ja se on harmittanut aika paljon. En edes tiedä pystyisinkö itsekkään olemaan parisuhteessa tai harrastamaan seksiä naisen kanssa, mutta ihastuessa on alkanut miettimään, et olisihan se kiva saada edes halaus häneltä. Kyseinen nainen on saanut vaan aika voimakkaita tuntemuksia itselle. Nyt en todennäköisesti tule enää näkemään naista kun hän on jäänyt luultavasti jäänyt koulusta pois raskauden takia. Pitää vaan yrittää päästä ihastumisesta yli. Oon kertonut ihastuksen kohteelle omista tunteista, mut vastausta ei oo vielä tullut. Kohta kuukausi mennyt kertomisesta, ja alkaa vähän vaikuttaa siltä että vastausta ei tulekaan. Kovasti oon koittanut päästä ihastumisen tunteesta eroon, mut ei ilmeisesti olekaan niin helppa.

Yhteistyössä