Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:Meillä on "aina" ollu avocadoja, vaan voihan nyt tärkeemmätkin asiat mennä ihmisiltä ohi. Presidentin nimi tms.
Mä oon kans joskus ihmetelly et eikö kassatyöntekijät käy läpi valikointia mitä kaupassa on.
juu toi oli vähä niinku pointtina.. mut hitsi nyt rupes tekee sallaaddia mieli ja ukon tursale veti viimesen avocadon aamulla.
Mun rupes kans tekee mieli kun olin päivällä lukenu tän.