M
mustikka
Vieras
Sitä tungetaan muksujen suuhun jo pienestä asti. Ottakaapa selvää, mitä se todella on! Emme käytä itse ollenkaan ja hyvin on hampaat pysyneet kunnossa, fluori EI ole mikään välttämättömyys hampaille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Eiköhän kaikki tiedä, että hammastahnaa ei saa niellä. Kyllä se hyödyt on todistettu kuitenkin. Meidä perhe käyttää fluoritahnaa.
Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:Miksi se on myrkkyä? Siis, että mitä se aiheuttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja hammastahnaa muuten ei suositella nykyään purskuteltavaksi vaan, että jätetään suuhun vaikuttamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:Miksi se on myrkkyä? Siis, että mitä se aiheuttaa?
myrkkyähän se, eihän sitä muuten desinfioinnissa voisi käyttääkään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka moni tiesi, että jokainen joka on joskus syönyt perunaa niin kuolee?
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Eiköhän kaikki tiedä, että hammastahnaa ei saa niellä. Kyllä se hyödyt on todistettu kuitenkin. Meidä perhe käyttää fluoritahnaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Eiköhän kaikki tiedä, että hammastahnaa ei saa niellä. Kyllä se hyödyt on todistettu kuitenkin. Meidä perhe käyttää fluoritahnaa.
Entäs ne fluoritabletiti?
(Ne oli 80-luvulla niin kova juttu, että mulle ja sisaruksille alettiin neuvolan käskystä syöttää niitä 5 kuukauden iästä alkaen :/ )
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Eiköhän kaikki tiedä, että hammastahnaa ei saa niellä. Kyllä se hyödyt on todistettu kuitenkin. Meidä perhe käyttää fluoritahnaa.
Entäs ne fluoritabletiti?
(Ne oli 80-luvulla niin kova juttu, että mulle ja sisaruksille alettiin neuvolan käskystä syöttää niitä 5 kuukauden iästä alkaen :/ )
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Juomavedessähän on fluoria. Siksi nykysin ei tarvi syödä erikseen fluoritabletteja.
Sitä tungetaan muksujen suuhun jo pienestä asti. Ottakaapa selvää, mitä se todella on! Emme käytä itse ollenkaan ja hyvin on hampaat pysyneet kunnossa, fluori EI ole mikään välttämättömyys hampaille.