Ihan oikeasti yritän. Välillä onnistun ajattelemaan positiivisesti, sitten välillä on huonompia päiviä. Mä en ole väittänyt, että miehet olisivat pellejä tms. Eikä todellakaan ollut tarkoitus loukata yhtään ketään. Olen todella pahoillani, jos sellaisen käsityksen sai. Minä kun en ole koskaan saanut kokea mitään positiivisia kokemuksia kenenkään miehen kanssa. (Siis harrastanut nautinnollista seksiä) Niin on tosi vaikea pystyä ajattelemaan positiivisesti ja olla pelkäämättä. Olen todella pahoillani, että olen sitä "pahaa oloa" täällä sitten purkanut. Enkä myöskään ajatellut että tuo kirjoittaja olisi pahalla tarkoittanut, ihan tottahan se on.Alkuperäinen kirjoittaja pää pystyyn;25439423:No mun on pakko vastata tähän. En usko että hän yritti haukkua sua saati hankkia hyvää mieltä, vaan yritti ravistella sua hereille.
Se seksuaaliterapeutti voisi olla hyvä idea. Mutta sulla on tyypillinen itsetuntovammaisen ajattelutapa, että kun myötäilee alfaryhmän näkemyksiä (=miehet ja heidän vaativa makunsa) niin ansaitsee arvonantoa siitä. Ei se mene niin, vaan sun on opittava olemaan itse oma alfaryhmäsi.
Äskeinen mies luultavasti kirjoitti ärsyynnyksissään, koska niputtamalla miehet nukkeja kuolaaviksi pelleiksi loukkasit häntä ja hänen seksuaalisuuttaan sekä miehiä ylipäätään. Kun olet kovin puolustuskannalla, et itse huomaa omia hyökkäyksiäsi, vaan koet tässäkin tulleesi potkituksi.
Eli kaivat itseäsi koko ajan syvemmälle kuoppaan. Lopeta se ja kaiva itsesi ylös sieltä.