kuinka moni teistä tykkää omasta kropasta kun olette alasti, vai häpeättekö!

• Viestiketjun aloittaja alaston totuus
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pää pystyyn;25439423:
No mun on pakko vastata tähän. En usko että hän yritti haukkua sua saati hankkia hyvää mieltä, vaan yritti ravistella sua hereille.

Se seksuaaliterapeutti voisi olla hyvä idea. Mutta sulla on tyypillinen itsetuntovammaisen ajattelutapa, että kun myötäilee alfaryhmän näkemyksiä (=miehet ja heidän vaativa makunsa) niin ansaitsee arvonantoa siitä. Ei se mene niin, vaan sun on opittava olemaan itse oma alfaryhmäsi.

Äskeinen mies luultavasti kirjoitti ärsyynnyksissään, koska niputtamalla miehet nukkeja kuolaaviksi pelleiksi loukkasit häntä ja hänen seksuaalisuuttaan sekä miehiä ylipäätään. Kun olet kovin puolustuskannalla, et itse huomaa omia hyökkäyksiäsi, vaan koet tässäkin tulleesi potkituksi.

Eli kaivat itseäsi koko ajan syvemmälle kuoppaan. Lopeta se ja kaiva itsesi ylös sieltä.
Ihan oikeasti yritän. :) Välillä onnistun ajattelemaan positiivisesti, sitten välillä on huonompia päiviä. Mä en ole väittänyt, että miehet olisivat pellejä tms. Eikä todellakaan ollut tarkoitus loukata yhtään ketään. Olen todella pahoillani, jos sellaisen käsityksen sai. :) Minä kun en ole koskaan saanut kokea mitään positiivisia kokemuksia kenenkään miehen kanssa. (Siis harrastanut nautinnollista seksiä) Niin on tosi vaikea pystyä ajattelemaan positiivisesti ja olla pelkäämättä. Olen todella pahoillani, että olen sitä "pahaa oloa" täällä sitten purkanut. Enkä myöskään ajatellut että tuo kirjoittaja olisi pahalla tarkoittanut, ihan tottahan se on.

"mlp"
seisoessa peilin edessä se on ihan ok ei mitään järkyttävää mutta sit jos lysähtää istumaan ja makkarat ponppaa esille nii hyi yäk melkein itkettää kun ei ole itsekuria ppäästä niistä eroon..

pää pystyyn
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25439490:
Ihan oikeasti yritän. :) Välillä onnistun ajattelemaan positiivisesti, sitten välillä on huonompia päiviä. Mä en ole väittänyt, että miehet olisivat pellejä tms. Eikä todellakaan ollut tarkoitus loukata yhtään ketään. Olen todella pahoillani, jos sellaisen käsityksen sai. :) Minä kun en ole koskaan saanut kokea mitään positiivisia kokemuksia kenenkään miehen kanssa. (Siis harrastanut nautinnollista seksiä) Niin on tosi vaikea pystyä ajattelemaan positiivisesti ja olla pelkäämättä. Olen todella pahoillani, että olen sitä "pahaa oloa" täällä sitten purkanut. Enkä myöskään ajatellut että tuo kirjoittaja olisi pahalla tarkoittanut, ihan tottahan se on.
en ehdi nyt vastaamaan ajatuksella mutta odotathan tunnin kaksi? Mieti sillävälin tätä väitettä: samalla kun nöyristelet Miehiä olettamalla, että heille kelpaa vain hoikka nainen, itse asiassa tulet loukanneeksi niitä miehiä, joille kelpaisi muunkinmallinen, ja pidät heitä epäihmisinä. Vaikka se sitten tapahtuukin niin, että itse tunnet olevasi miehiä alempana, niin se ei terveitsetuntoisen miehen arvoa hänen omissa silmissään nosta vaan laskee.

Itsetunto ei ole semmoinen asia, että jotta yhdellä olisi sitä enemmän niin muilla pitää olla vähemmän. Koulukiusaustilanteessa se voi siltä vaikuttaa, mutta tosiasiassa homma on toisinpäin. Siksi sinun itsehalveksuntasi tekee pahaa myös muille, ja aiheuttaa rähinöintiäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja pää pystyyn;25439646:
en ehdi nyt vastaamaan ajatuksella mutta odotathan tunnin kaksi? Mieti sillävälin tätä väitettä: samalla kun nöyristelet Miehiä olettamalla, että heille kelpaa vain hoikka nainen, itse asiassa tulet loukanneeksi niitä miehiä, joille kelpaisi muunkinmallinen, ja pidät heitä epäihmisinä. Vaikka se sitten tapahtuukin niin, että itse tunnet olevasi miehiä alempana, niin se ei terveitsetuntoisen miehen arvoa hänen omissa silmissään nosta vaan laskee.

Itsetunto ei ole semmoinen asia, että jotta yhdellä olisi sitä enemmän niin muilla pitää olla vähemmän. Koulukiusaustilanteessa se voi siltä vaikuttaa, mutta tosiasiassa homma on toisinpäin. Siksi sinun itsehalveksuntasi tekee pahaa myös muille, ja aiheuttaa rähinöintiäkin.
Anteeksi tuo että "miehille kelpaa vaain kauniit ja hoikat naiset". Ei olisi pitänyt sitä kirjoittaa, koska se ymmärrettiin sitten väärin. Anteeksi. En tosiaankaan ajatellut, että se voisi miehiä loukata. Olen pahoillani. Ainoa ketä pidän epäihmisenä olen minä itse. Tottakai en ajattele niin että vain hoikat kelpaisivat. :) Kyllä monet naiset ovat todella kauniita, vaikkei hoikkia olekkaan. Ainakin mun mielestä. Ja uskon, että ne kelpaa miehille ja että miehet niitä oikeasti haluaa. :)
Kyse olikin siitä, että pakkohan mussa joku vika on olla, ettei mun ex mun kanssa pystynyt sitä seksiä harrastamaan. Jotenkin sitten ajattelin, että se olis mun ulkonäkö se syy. Anteeksi. Ja mitäs jos niin käy kaikkien muidenkin miesten kanssa? Haluaisin siis tietää mikä se vika on, jotta voisin sen muuttaa ja ehkä joskus löytää miehen joka oikeasti minuakin rakastaisi. :)

Mulla on olo että sussa ei ole mitään vikaa. Olet vain hieman sekaisin tästä nykymaailman seksuaalisesta ylitarjonnasta ja sulla on huonoja kokemuksia.

Kannattaisi mennä juttelemaan terapeutille. Terv. nim. hyviä kokemuksia on

Ja kysymykseen: HÄPEÄN!

Oma syy. Ennen olin huippumimmi, nyt varjo entisestä. Kolme lasta ja masennus. Siinä se. Miehen edessä en näyttäydy mielelläni ja yhdessä ei saunota.

Muutosta yritän nyt tänä keväänä kun treenaan naisten kymppiin.

Mulla on olo että sussa ei ole mitään vikaa. Olet vain hieman sekaisin tästä nykymaailman seksuaalisesta ylitarjonnasta ja sulla on huonoja kokemuksia.

Kannattaisi mennä juttelemaan terapeutille. Terv. nim. hyviä kokemuksia on
Uskon, että tuo on osittain ainakin totta. Vimeeksi kun neuvolassa yritin näistä mun ongelmista puhua, niin täti vaan nauroi. Ei tainnut ymmärtää, että mä olin tosissaan. Onneksi tytöllä on taa kohta aika, niin yritän uudelleen ottaa puheeksi. Jospa vihdoin saisin apua. :)

Yhteistyössä