kuinka moni teistä tykkää omasta kropasta kun olette alasti, vai häpeättekö!

• Viestiketjun aloittaja alaston totuus
  • Ensimmäinen viesti
Muuten tykkään, mutta nuo raskausarvet jonkin verran kiusaa. Onneksi ovat vaalentuneet ja kaventuneet aika tavalla moninaisten poppakonstien tuloksena.

Nii joo, ja voishan nuo tissitkin paremmat olla. Saa nähä palautuuko imetyksen jälkeen.

*
Eihän tää mun keho mikään täydellinen ole, tietenkään, mutta tottakai tykkään silti. Tää on mun ainoa fyysinen keho ja ainoa paikka, jossa mun henki voi asua, joten täytyyhän siihen suhtautua rakkaudella ja ymmärtäväisyydellä.

Mieluiten jätän katsomatta peiliin silloin kun alasti siitä ohi kuljen. Yök.
Katsotaanpa sitte ku ylipaino pois...

Ja en todellakaan menis nyt uimahalliin, tai muualle jossa pitäis olla alasti tai alusvaatteisillaan.

Viimeksi muokattu:
pppp
en pidä itsestäni alastomana, mieluiten vältän kaikkiapaikkoja missä voi joutua olemaan alasti niin että joku näkisi..
suurin syy on rintani... ovat oudon malliset.. eriparia ja suipot ja nännipihat jättikokoiset... seksiä mieluiten pimeässä... ei kivaa mutta minkäs voit :/

sdfsd
En tykkää, mutten häpeäkään. Mulla on muutama kilo ylipainoa, olen nyt pudottamassa niitä ja vielä muutamaa kiloa siihen lisäksi, että pääsisin siihen painoon, missä olin tyytyväinen kroppaani. Tissit on ok, mahassa kahden raskauden jäljiltä kauheasti arpia, mutta ne ei haittaa mua millään tavalla. Läski vaan, mutta onneksi sille pystyy itse tekemään jotakin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25427568:
Sori vaan, mutta olen kyllä mielummin yksin kuin tuollaisessa "suhteessa"... Ja eikös tuo sama päde miehiin sitten kanssa? :D
Pätee, toki. Mitä ihmeellistä on seksittömässä suhteessa? Luuletko, että jokainen pariskunta on ihannepuolisoita toisilleen. Jos väkisin haluaa suhdetta, niin 99% joutuu tyytymään siihen, mitä saa.

Ja yksinkin on mukavaa.

[QUOTE="Ihana";25428492]Tuo eri nimimerkki on ihan sairas pedofiili. Mutta väliäkö sillä kun häntä täällä moni symppaa ja hänen annetaan linkitellä noita tyttöjen kuvia.[/QUOTE]

Kuvassa oli nätti nainen. Mielellään moni tuotakin kuvaa katsoo. Saa ehkä pontta kömpiä sen valaansa viereen, jopa.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25427523:
Mutta tuskin kukaan mies voi haluta naisen kanssa parisuhteeseen joka on "niin ruma, ettei kellään miehellä seiso".. :ashamed:
Kyllä syvässä sinussa tuo itseinho ja vielä ilmeisesti yhden kaksilahkeisen haukkumisen takia? Ymmärrän, että itsetunto laskee jos mies haukkuu ja sillä ei seiso, mutta ryhdistäydy nyt aikuinen jo äläkä leiki vauvaa. Jos sun elämä romuttuu yhdestä tai kahdesta tapauksesta niin vika on kyllä sun omassa päässä alunperin, et kestä yhtään kriittikkiä. Haet jatkuvasti sääliä. Mä sanoin (olen mies) jossain toisessa topicissa, että uskon ihan varmasti että haluaisin kanssasi seksiä jos en olisi varattu ja yhteen törmättäisiin. Mutta en halua enää koska olet sääliä hakeva valittaja. Uskoppa vain, että sua halutaan just sen verran kuin sä arvostat itseäsi. Jos vingut kokoajan ja kyttäät jotain yhtä 10kg ylimääräistä niin mitä luulet haluaako mies sellaista? Edes miehet eivät ole niin visuaalisia, että kaikki menisi läpi. Ennemmin itsevarma ja seksiä tarvitseva lorttomaha kuin tosi timmi itsestään epävarma pissispää.

Sun miehellä oli erektiohäiriö, pitääkö sun loukkaantua TOISEN sairaudesta? Erektio ei ole kiinni vain naisesta vaan suureksi osaksi miehestä itsestään.

[QUOTE="Vieras";25429251]Kyllä syvässä sinussa tuo itseinho ja vielä ilmeisesti yhden kaksilahkeisen haukkumisen takia? Ymmärrän, että itsetunto laskee jos mies haukkuu ja sillä ei seiso, mutta ryhdistäydy nyt aikuinen jo äläkä leiki vauvaa. Jos sun elämä romuttuu yhdestä tai kahdesta tapauksesta niin vika on kyllä sun omassa päässä alunperin, et kestä yhtään kriittikkiä. Haet jatkuvasti sääliä. Mä sanoin (olen mies) jossain toisessa topicissa, että uskon ihan varmasti että haluaisin kanssasi seksiä jos en olisi varattu ja yhteen törmättäisiin. Mutta en halua enää koska olet sääliä hakeva valittaja. Uskoppa vain, että sua halutaan just sen verran kuin sä arvostat itseäsi. Jos vingut kokoajan ja kyttäät jotain yhtä 10kg ylimääräistä niin mitä luulet haluaako mies sellaista? Edes miehet eivät ole niin visuaalisia, että kaikki menisi läpi. Ennemmin itsevarma ja seksiä tarvitseva lorttomaha kuin tosi timmi itsestään epävarma pissispää.

Sun miehellä oli erektiohäiriö, pitääkö sun loukkaantua TOISEN sairaudesta? Erektio ei ole kiinni vain naisesta vaan suureksi osaksi miehestä itsestään.[/QUOTE]

Anteeksi, mutta on pakko vastata tähän. Toivottavasti sulle tuli hyvä mieli, kun sait haukuttua mua. Mä en kaipaa "sääliä", vaan ja ainoastaa haluaisin tietää mikä vika mussa on. :ashamed: Ja kyllä se mun ex selväksi teki, että mun vikaa se kaikki oli, nyt on kuulemma niin "mahtavaa seksiä uuden tyttöystävänsä kanssa".. Mä olen ihan tyytyväinen perjaatteessa omaan vartalooni, joka on melko outoakin :) Olen kyllä saanut käsityksen, ettei miehille kelpaa, kun hoikat ja nätit naiset, joten en vaan koe olevani miesten mielestä haluttava. Ja mä olen ihan vakavissani miettinyt, jos saisin seksuaaliterapeutille varattua vihdoin ajan.

Josus ylipainoisena häpesin kroppaani ja välttelin uimahalleja,uimarantoja ym..
Nyt kun paino on kohdillaan ja voin itse omasta mielestäni hyvin..olen myös huomannut nauttivani omasta kropastani.
Ainahan olisi jotain mitä voisi parantaa,mutta en häpeile tai ajattele mitä muut ajattelee. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25439174:
Kuule Tiuku, jätä eksän puheet ja mölyt suosiolla taaksesi.
Mitä enää välität, tiedät itsekin millainen sontiainen oli?
Koska mua pelottaa ihan kamalasti. Jos kävisi niin, että tapaisinkin ihanan miehen, mutta mitä jos silläkään ei sitten toimi? Mitä, jos mussa onkin "joku vika", ettei miehet vaan pysty mun kanssa.. Se olisi niin noloa ja nöyryyttävää. :ashamed:

nykyään hjoo
Vielä pari vuotta sitten häpesin kroppaani. bmi oli 25 eli just siinä lihavuusrajalla, mut olin kyllä tosi löysä nahka/läskikasa. Bikineissä en viitsinyt rannalla esiintyä tai muutenkaan esim. kivoissa kesävaatteissa, aina piti verhota.

Nykyään rakastan kroppaani, kun olen sen saanut lihaksikkaaksi ja hoikaksi hemmetin kovalla työllä! Painosta on pudonnut reilusti yli kymmenen kiloa ja lihasta tullut sinnikkäällä salitreenillä. Enää en häpeä, vaan rakastan timmiä vartaloani! Ei uskois, että olen ikinä edes synnyttänyt:)

Olen ehkä joidenkin mielestä pinnallinen, mut mä en pystynyt tykkäämään kropastani ylipainoisena ja löysänä, tai suhtautumaan sen epäkohtiin "elämän jälkinä" (raskauden jälkeiset kilot, löysyys ja selluliitti). Mulle ne oli vaan laiskuudella hankittuja elämäntapajälkiä.

"Oona"
Ennen tykkäsin, nykyään en viihdy yhtään omassa kropassani. Melkein 15 kiloa tullut neljässä vuodessa tupakanpolton lopettamisen jälkeen painoa, ja lujassa on! Mulla on niin ikävä mun omaa kroppaa :'(

"Oona"
Alkuperäinen kirjoittaja nykyään hjoo;25439301:
Vielä pari vuotta sitten häpesin kroppaani. bmi oli 25 eli just siinä lihavuusrajalla, mut olin kyllä tosi löysä nahka/läskikasa. Bikineissä en viitsinyt rannalla esiintyä tai muutenkaan esim. kivoissa kesävaatteissa, aina piti verhota.

Nykyään rakastan kroppaani, kun olen sen saanut lihaksikkaaksi ja hoikaksi hemmetin kovalla työllä! Painosta on pudonnut reilusti yli kymmenen kiloa ja lihasta tullut sinnikkäällä salitreenillä. Enää en häpeä, vaan rakastan timmiä vartaloani! Ei uskois, että olen ikinä edes synnyttänyt:)

Olen ehkä joidenkin mielestä pinnallinen, mut mä en pystynyt tykkäämään kropastani ylipainoisena ja löysänä, tai suhtautumaan sen epäkohtiin "elämän jälkinä" (raskauden jälkeiset kilot, löysyys ja selluliitti). Mulle ne oli vaan laiskuudella hankittuja elämäntapajälkiä.
Mä niin ymmärrän sua. Ite oon treenannu salilla kohta vuoden, mutta en näe tuloksia ja paino ei tipu vaikka mitä tekisin.

pää pystyyn
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25439094:
Anteeksi, mutta on pakko vastata tähän. Toivottavasti sulle tuli hyvä mieli, kun sait haukuttua mua. Mä en kaipaa "sääliä", vaan ja ainoastaa haluaisin tietää mikä vika mussa on. :ashamed: Ja kyllä se mun ex selväksi teki, että mun vikaa se kaikki oli, nyt on kuulemma niin "mahtavaa seksiä uuden tyttöystävänsä kanssa".. Mä olen ihan tyytyväinen perjaatteessa omaan vartalooni, joka on melko outoakin :) Olen kyllä saanut käsityksen, ettei miehille kelpaa, kun hoikat ja nätit naiset, joten en vaan koe olevani miesten mielestä haluttava. Ja mä olen ihan vakavissani miettinyt, jos saisin seksuaaliterapeutille varattua vihdoin ajan.
No mun on pakko vastata tähän. En usko että hän yritti haukkua sua saati hankkia hyvää mieltä, vaan yritti ravistella sua hereille.

Se seksuaaliterapeutti voisi olla hyvä idea. Mutta sulla on tyypillinen itsetuntovammaisen ajattelutapa, että kun myötäilee alfaryhmän näkemyksiä (=miehet ja heidän vaativa makunsa) niin ansaitsee arvonantoa siitä. Ei se mene niin, vaan sun on opittava olemaan itse oma alfaryhmäsi.

Äskeinen mies luultavasti kirjoitti ärsyynnyksissään, koska niputtamalla miehet nukkeja kuolaaviksi pelleiksi loukkasit häntä ja hänen seksuaalisuuttaan sekä miehiä ylipäätään. Kun olet kovin puolustuskannalla, et itse huomaa omia hyökkäyksiäsi, vaan koet tässäkin tulleesi potkituksi.

Eli kaivat itseäsi koko ajan syvemmälle kuoppaan. Lopeta se ja kaiva itsesi ylös sieltä.

Yhteistyössä