Kuinka moni täältä on lähdössä Sonisphereen tai tuskaan?

juu!
Tuskaan ainakin, pitää nyt viel miettiä, että kumpaan festariin käytetään rahat; Sonisphereen vai Nummirockiin. Mies haluaisi nummeen, mua kiinnostaisi ehkä enemmän sonisphere, saas kattoo:)

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
Minnes laitatte lapsenne kun itse menette vaan rellestämään? ja minkä ikäisiä...onko ihan äitien paikkoja nuo festarit:/
No miksei ei olisi äitien paikka :D
Lapsi menee vlopuksi isovanhempien luokse miten muutenkin aina välillä siellä kyläilee.

kysyn vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Memeli:
Minnes laitatte lapsenne kun itse menette vaan rellestämään? ja minkä ikäisiä...onko ihan äitien paikkoja nuo festarit:/
Lapsi menee vlopuksi isovanhempien luokse miten muutenkin aina välillä siellä kyläilee.
no ei mun mielestä sovi pienen lapsen äidille vaan tuollainen, eikö esän viikonlopuista voisi nauttia mieluummin lapsen kanssa puuhastellenn..minkä ikäinen lapsesi?

no ei mun mielestä sovi pienen lapsen äidille vaan tuollainen, eikö esän viikonlopuista voisi nauttia mieluummin lapsen kanssa puuhastellenn..minkä ikäinen lapsesi?
Mä olen koko kesän lapseni kanssa kahdestaan, joten ihan hyvin voin pari vloppua pyhittää vain itselleni. Jos en saisi ollenkaan omaa aikaa niin en jaksaisi ja se heijastuisi lapseen. Että näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
memelin kanssa täysin samaa mieltä! (yllätys). :D
Hyvä :D Pää oikeasti leviäis jos ei sais ikinä omaa aikaa.
Noita festareita kyllä kovin jo odotetaan. Sonisphereen on onneksi vielä aikaa niin kerkii houkutella kavereita sinne seuraksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
memelin kanssa täysin samaa mieltä! (yllätys). :D
Hyvä :D Pää oikeasti leviäis jos ei sais ikinä omaa aikaa.
Noita festareita kyllä kovin jo odotetaan. Sonisphereen on onneksi vielä aikaa niin kerkii houkutella kavereita sinne seuraksi :)
Sama juttu täällä! Ihan intopinkeenä menossa!

..
Isien paikka kuitenkin?
Oletko oikeasti ihan normaali älyinen?
Voit ihan oikeasti ottaa yhteyttä turvakotiin, heillä on paikkoja juuri kaltaisillesi!

Yhteistyössä