Mulla sama tilanne, tuskaan pitäisi vielä rahat saada kasaan :/Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Joko teillä on liput ostettuna?
Mulla on sonisphereen, mutta tuskaan pitäis vielä lippu ostaa...
No miksei ei olisi äitien paikkaAlkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Minnes laitatte lapsenne kun itse menette vaan rellestämään? ja minkä ikäisiä...onko ihan äitien paikkoja nuo festarit:/
no ei mun mielestä sovi pienen lapsen äidille vaan tuollainen, eikö esän viikonlopuista voisi nauttia mieluummin lapsen kanssa puuhastellenn..minkä ikäinen lapsesi?Alkuperäinen kirjoittaja Memeli:No miksei ei olisi äitien paikkaAlkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Minnes laitatte lapsenne kun itse menette vaan rellestämään? ja minkä ikäisiä...onko ihan äitien paikkoja nuo festarit:/
Lapsi menee vlopuksi isovanhempien luokse miten muutenkin aina välillä siellä kyläilee.
Mä olen koko kesän lapseni kanssa kahdestaan, joten ihan hyvin voin pari vloppua pyhittää vain itselleni. Jos en saisi ollenkaan omaa aikaa niin en jaksaisi ja se heijastuisi lapseen. Että näin.Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:no ei mun mielestä sovi pienen lapsen äidille vaan tuollainen, eikö esän viikonlopuista voisi nauttia mieluummin lapsen kanssa puuhastellenn..minkä ikäinen lapsesi?Alkuperäinen kirjoittaja Memeli:No miksei ei olisi äitien paikkaAlkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Minnes laitatte lapsenne kun itse menette vaan rellestämään? ja minkä ikäisiä...onko ihan äitien paikkoja nuo festarit:/
Lapsi menee vlopuksi isovanhempien luokse miten muutenkin aina välillä siellä kyläilee.
Hyvä Pää oikeasti leviäis jos ei sais ikinä omaa aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:memelin kanssa täysin samaa mieltä! (yllätys).
Sama juttu täällä! Ihan intopinkeenä menossa!Alkuperäinen kirjoittaja Memeli:Hyvä Pää oikeasti leviäis jos ei sais ikinä omaa aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:memelin kanssa täysin samaa mieltä! (yllätys).
Noita festareita kyllä kovin jo odotetaan. Sonisphereen on onneksi vielä aikaa niin kerkii houkutella kavereita sinne seuraksi
Isien paikka kuitenkin?Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Minnes laitatte lapsenne kun itse menette vaan rellestämään? ja minkä ikäisiä...onko ihan äitien paikkoja nuo festarit:/