Kuinka moni sellainen perhe joka on melkein koko ajan kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä mieltä

Vieras
ottaa rokotteet tuoa sikainfluenssaa vastaan? Me ollaan viikot ihan kotosalla. Vanhin lapsi kyllä eskarissa ja mies töissä. Mutta me muut ollaan kotona. Kerran viikossa käydään kaupassa. kannattaako tuota rokotetta siis ottaa..?

oon lapsen kanssa kotona, enkä aio ottaa, tänään olis viimenen päivä kun vois hakea. enemmän pelkään mennä neuvolaan hakemaan sitä kun siellä on porukkaa ja joku voi olla jo sairas. kyllä me silti ihan kaupassa käydään ja pihalla ollaan, että en mä tänne kotiin linnottaudu.

Kotona olen kahden lapsen ja koululaisen kanssa. Perhekerhoissa emme nyt enää käy. Kotipihalla kyllä ja kävelyllä. Kaupassa muutoinkin kerran viikossa + shoppailut, mutta ne jää nyt pois - jos mentävä, menen yksin. Koululaisen otan pian kotiopetukseen. Tauti ei vielä täällä taida olla.

Minä olen meistä kotona aina, rokotteen otin. Mies käy töissä ja menee pitkin suomea ja lapset ovat isällään välillä ja noita koululaisia tuossa käy kylässä niin luulenpa että se meillekin tulee kun on tullakseen. Lapsetkin rokotan jos ei tauti ole vielä meillä silloin 1.12 kun rokotteen saisivat.

Yhteistyössä