Kuinka moni roskisplussa nyt sit kävelee? *ei niin kovin vakavaa keskustelua*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Mua hieman huvittaa kun mies on ihan satavarma et mä olen siunatussa tilassa ja nyt olen hätäisenä tottakai, pariin otteeseen testannu ihan vaan varmuuden välttämiseksi.. (joo joo, ensin pitäis odottaa et menkat on myöhäs mut kun mä en halua odottaa niitä) Ja nyt mulle on tullu piinaks roskisplussat, ilmiö johon en ole ikinä ennen törmännyt ja niitä on tullu sen pari kertaa mitä oon testannu, joten ihan oikeasti, moniko roskisplussa on tällä hetkellä soffalla kattoos telkkaria, iltapalalla tai nukkumassa?Näinkö meidän lapset saa lempinimen haamuviiva ja roskisplussa? :p :laugh:

(ja ei, tätä ei tartte ottaa vakavasti, kunhan iltani ratoks asiaa mietin) :)

Minun roskisplussani kuoli rv 9+3 viime syyskuussa, mutta roskisplussana hän alunperin itsestään ilmoitteli. Ainoa roskisplussa, jonka olen saanut ja ihan plussa siis oli.

Mulla on 12vuotias sukupuolitauti... En tod tiennyt olevani raskaana ja söin pillereitä, mutta niin vaan kävi. Lääkärissä valittelin outoja oloja ja tuntemuksia, ja lääkärirouva oli sitä mieltä että kyseessä on sukupuolitauti, koska miehiin ei voi luottaa. Noh, pissatestin tulos kertoi muuta, onneks! Meidän pikkuiso Klamydia-Tippuri<3

Alkuperäinen kirjoittaja 4:n äiti;22754572:
Mulla on 12vuotias sukupuolitauti... En tod tiennyt olevani raskaana ja söin pillereitä, mutta niin vaan kävi. Lääkärissä valittelin outoja oloja ja tuntemuksia, ja lääkärirouva oli sitä mieltä että kyseessä on sukupuolitauti, koska miehiin ei voi luottaa. Noh, pissatestin tulos kertoi muuta, onneks! Meidän pikkuiso Klamydia-Tippuri<3

:laugh: Tää oli paras!!! :D Vai että sukupuolitauti...

Alkuperäinen kirjoittaja 4:n äiti;22754572:

:laugh: Ihan paras! :D

Ei missään nimessä pahalla, mutta olisiko tämä jo toinen ehkäisystä huolimatta tullut lapsi? :) Te ootte nimittäin sitten toooosi hedelmällistä sakkia ;) :D

Niin ja itse kysymykseen niin mulla valitettavasti ei ole koskaan roskishaamut ollut oikeita plussia.

[QUOTE="vieras";22754649]Ei missään nimessä pahalla, mutta olisiko tämä jo toinen ehkäisystä huolimatta tullut lapsi? :) Te ootte nimittäin sitten toooosi hedelmällistä sakkia ;) :D
[/QUOTE]

Joo, isäntä on saanut jo arvonimen mahtisonni, mietittiin eilen et onkohan sen ex-tyttöystävälläkin jotain kerrottavaa.... :p

Ensimmäinen oli vähän oma vika, olis pitäny tajuta kun alko välivuotoja tulee, mut jos niin on käyny et oon nyt muka raskaana niin ihmettelen suuresti, olen tota ehkäisyä käyttänyt nimittäin moooooonta vuotta ilman ongelmia.

Mun hailakka haamuviivani kikattaa edelleen, vaikka nukkumatti on tilattu. Marraskuussa täytti tuo roskishaamu 6. vuotta. Testi näytti haaleista haaleinta haamua, ja menkatkin tuli, tosin normaalia niukempana. Niistä huolimatta siis testasin, kun olo oli vahvasti raskaana oleva.

[QUOTE="vieras";22754649]Ei missään nimessä pahalla, mutta olisiko tämä jo toinen ehkäisystä huolimatta tullut lapsi? :) Te ootte nimittäin sitten toooosi hedelmällistä sakkia ;) :D

Niin ja itse kysymykseen niin mulla valitettavasti ei ole koskaan roskishaamut ollut oikeita plussia.[/QUOTE]

Hmm, oon 2 kertaa tullu raskaaks pillereiden kans, ja oon ihan oikein syöny. Lääkäri sitten joskus sanoi kun sitä ihmettelin että "on vähän sama kun söisit hermesetasta, oot niin hedelmällinen". Tietysti se tuntuu pahalta, kun lähipiirissäkin on naisia jotka ei millään tule raskaaksi, mutta enhän mä sille mitään voi. Kolmas lapsi tuli heti alulle kun poistin hormonikierukan, tasan 14 vrk niin oli ovis ja naps. Neljäs sitten heti kun annoin luvan tulla, mutta pari keskenmenoakin ollut...

mun roskisplussa on vielä massussa (rv 22).testi ei näyttänyt kunnon +,vasta ku viikolla 8,sitä ennen MONIA roskisplussia ja verikoe rv 6 joka oli positiivinen.mitään syytä tuohon myöhäiseen plussaamiseen ei löytynyt.

Kyllä mä tavallaan ymmärrän sen et noita vahinkoraskauksia epäillään..Ja tosiaan, joskus se on vähän oma vika, joskus ei..

Mut noi roskisplussat on oikeasti pelottavia, ei siis sillä että maailma kaatuis jos oliskin raskaana, onhan siitä puhuttu jo, mutta eniten häiritsee noissa se et ei olekkaan raskaana ja silti saa sellaisia.. :D

Yhteistyössä