Kiitos sinulle, varailenpa tässä tammikuussa itselle hammaslääkäri ajan.Alkuperäinen kirjoittaja :):ja ne poistetaan kerralla kaikki...ei satu tai muuta...aika helppo ja nopea juttu..
Hammaskiveä ei porata, reiät kyllä, jos reikiä onAlkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos sinulle, varailenpa tässä tammikuussa itselle hammaslääkäri ajan.Alkuperäinen kirjoittaja :):ja ne poistetaan kerralla kaikki...ei satu tai muuta...aika helppo ja nopea juttu..
Ensi kertaa sitten porattavaksi, eipä alkanut vuosi kovin makoisasti
Ei sitä noin paljoa ollut pieni ruskea läntti, eikä tunnu miltään eikä näy ulospäin, kun tosiaan on hampaan takana.Mutta todella epämiellyttävältä tuntuu ajatus että sitä on edes vähän, kun aina on muuten hampaat ollu tosi hyvässä kunnossaAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ai saatana soikoon, ku oli hirveen näkönen! Eikö se tunnu miltään?
Mulla oli jotain värjäymän kaltaista, ja ne poisti sen jollain...ei raapimalla, mut semmosella "ruiskulla" ihan normaalin käynnin yhteydessä. 22e. Mut toi kuvan juttu näyttää melko karsealta. Mee nyt äkkiä varaamaan aika heti kun mahd. ettei koko purukalusto tipu suusta.
Mitä mä olen katsonut niin hampaisiin pitää vissiin laittaa sellaiset kruunut ja hinta kruunun tasosta riippuen 300-700 Muovikruunu maksoi tuon 300e mutta kesti sitten vähemmän aikaa kuin tuo kalliimpi kruunu.Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Vähän aiheen ohi,mut titeääkö kukaan miten paljon sellanen maksais jos vähän "viilais" hampaita? Ko mun etuhampaille on käyny vähän hassusti ja niistä on pari pienen pientä palaa alareunasta lähteny ja mietin voiskohan sitä korjata jotenki. Se tietty on varmaan kallista tuommonen toimenpide..Jos sellasia edes tehdään.
kiitos tiedoista. Taitaa jäädä meikäläisen hampaat laittamatta tänä vuonna mikäli ei sitä lottovoittoa tule.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä mä olen katsonut niin hampaisiin pitää vissiin laittaa sellaiset kruunut ja hinta kruunun tasosta riippuen 300-700 Muovikruunu maksoi tuon 300e mutta kesti sitten vähemmän aikaa kuin tuo kalliimpi kruunu.Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Vähän aiheen ohi,mut titeääkö kukaan miten paljon sellanen maksais jos vähän "viilais" hampaita? Ko mun etuhampaille on käyny vähän hassusti ja niistä on pari pienen pientä palaa alareunasta lähteny ja mietin voiskohan sitä korjata jotenki. Se tietty on varmaan kallista tuommonen toimenpide..Jos sellasia edes tehdään.