Kuinka moni pitää kihla-ja vihkisormusta yhdessä?

Mä tässä just mietin että kun joskus menen naimisiin niin haluaisin pitää molemmat, mutta mulla on pyöreäreunainen kihlasormus ja siihen malliin on älyttömän vähän mitään kauniita ja sellaisia jotka sopisivat keskenään yhteen. Mut toisaalta, miksi ei vois vaan yhtä sormusta pitää ja valita mieleisen... :)

Kertokaas siis, onko teillä yksi vai kaksisormusta samassa sormessa?

vieras
Kaksi samassa. Ainahan voi ostaa uuden kihlasormuksen ja siirtää vanhan vaikka oikeaan käteen :) Jos siis tuntuu siltä et ei löydy yhteen sopivaa vihkisormusta. Vaikka mun mielestä ei haitaa vaikka sormukset olis eri maata.

vieras
vain yksi leveä sormus on ja se on vihkisormus (ks kuva tuolta sormusketjusta)

en voi kaikissa töissä pitää sormuksia, joten en halua kahta sormusta koko ajan ottaa pois ja laittaa takaisin käteen. menimme naimisiin ilman virallista kihlausta, siinä toinen syy. yksi näyttävä sormus on mielestäni kaunis ja eleetön.

Sormus
Minulla on molemmat. Kihlasormus perinteinen keltakultasormus ja vihki kaksirivinen valkokulta sormus, joista toinen rivi viidellä timantilla ja toinen sileä pyöreä. Timantti osaa pidän keskellä.

hei
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Mä tässä just mietin että kun joskus menen naimisiin niin haluaisin pitää molemmat, mutta mulla on pyöreäreunainen kihlasormus ja siihen malliin on älyttömän vähän mitään kauniita ja sellaisia jotka sopisivat keskenään yhteen. Mut toisaalta, miksi ei vois vaan yhtä sormusta pitää ja valita mieleisen... :)

Kertokaas siis, onko teillä yksi vai kaksisormusta samassa sormessa?
Tarkotatko siis puolipyöreällä profiililla, vai mitä meinaat pyöreäreunaisella??
Minkä tyyppisestä vihkisormuksesta sitten pitäisit, laita vaik linkki jostain esimerkistä!

=)
Meillä on ollu sama ongelma kun kihla on aika pyöreä ja 5 mm paksu. Ei oo meinannu löytää mitään vihkiä siihen kaveriks. Varsinki kun meillä on keltakultaa ja suurin osa markkinoilla olevista on valkokultaa.. Me kuitenkin päädyttiin teetättämään sormus. Eikä tullu yhtään kalliimmaks kuin noi valmiista mallistosta olevat (varsinkin kun niihin tarvis tehdä muokkauksia). Mä meinaan ehdottomasti pitää molempia. Tilauksessa on nyt siis samanlaisella rungolla oleva sormus :)

Yhteistyössä