Ihan mielenkiinnosta :) Itse en.
Kais 18.05.2012 #2 Joskus palstailen puhelimella, tosin yleensä silloin vain luen keskusteluita, enkä vastaa ketjuihin.
lissukka. 18.05.2012 #11 Aina. Pöytäkone varastossa ja läppäri kaapissa. Puhelimella on helppo käydä nopeasti ja vaikka hitaasti sängyssä makoillen iltaisin.
Aina. Pöytäkone varastossa ja läppäri kaapissa. Puhelimella on helppo käydä nopeasti ja vaikka hitaasti sängyssä makoillen iltaisin.
"miu" 18.05.2012 #16 Aina ja en ymmärrä Miksi tähän halpaan lumiaan ei saa asennettua sitä taptalkkia tai joku vastaava.
"vieras" 18.05.2012 #17 Joskus, yleensä junassa tai sängyssä ollessa, mutta mäkin silloin yleensä vain luen. En jaksa näpytellä vastauksia.
Joskus, yleensä junassa tai sängyssä ollessa, mutta mäkin silloin yleensä vain luen. En jaksa näpytellä vastauksia.
Pikkukaupunkilainen 18.05.2012 #18 - Joskus, mutta harvemmin, koska aina tekee mieli vastata ketjuun, mutta kun ei jaksa kännykällä naputella.
- Joskus, mutta harvemmin, koska aina tekee mieli vastata ketjuun, mutta kun ei jaksa kännykällä naputella.
Metis 18.05.2012 #20 Iltasin sit ku äijä nukahtaa ja mä en vaihteeksi saa unta enkä viiti nousta sängystä ylös.
minä myös 18.05.2012 #21 [QUOTE="vieras";26290202]Juuri nyt. Samalla kun katson tv:tä.[/QUOTE] Minä samoin katson teeveetä ja nettaan puhelimella. Olen lähes aina palstalla kännykällä.
[QUOTE="vieras";26290202]Juuri nyt. Samalla kun katson tv:tä.[/QUOTE] Minä samoin katson teeveetä ja nettaan puhelimella. Olen lähes aina palstalla kännykällä.