Alkuperäinen kirjoittaja täällä on:Minä kaksi kertaa! Kerran puratin ja tein kuopuksen ja nyt uusi melkein kymmenen vuotta sitten. Ensimmäinen tehtiin ja purettiin bikiniviillolla. Tämä toinen tähystyksellä!
5v sitten ainakin tehtiin.... Syynä runsaat ja kivuliaat kk-vuodot; jotka johtuivat sterilisoinnista! Paikka NKL.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja täällä on:Minä kaksi kertaa! Kerran puratin ja tein kuopuksen ja nyt uusi melkein kymmenen vuotta sitten. Ensimmäinen tehtiin ja purettiin bikiniviillolla. Tämä toinen tähystyksellä!
Nykyäänhän steriloinnin purkuja ei enää tehdä Suomessa lainkaan eli tooooosi varma kannattaa olla päätöksestä.
..ja ihan samala viisii, (neljännen ) sektion yhteyessäAlkuperäinen kirjoittaja Candybar:Itelleni tehään sterilointi sektion yhteydessä 1,5vkon päästä.
Olen kyllä vakuuttunut että enempää en aio lapsia hankkia, joten olo on ihan hyvä asian suhteen.
Siitä tiiän että mut steriloitiin sektion yhteydessä vajaa vuosi sitten ja silloin, sterilointilähetettä kirjoittaessaan lääkäri sanoi, että Suomessa ei enää tehdä sterilisaation purkua eli päätös on lopullinen.Alkuperäinen kirjoittaja Jauhis:5v sitten ainakin tehtiin.... Syynä runsaat ja kivuliaat kk-vuodot; jotka johtuivat sterilisoinnista! Paikka NKL.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja täällä on:Minä kaksi kertaa! Kerran puratin ja tein kuopuksen ja nyt uusi melkein kymmenen vuotta sitten. Ensimmäinen tehtiin ja purettiin bikiniviillolla. Tämä toinen tähystyksellä!
Nykyäänhän steriloinnin purkuja ei enää tehdä Suomessa lainkaan eli tooooosi varma kannattaa olla päätöksestä.
Terveydellisistä syistä tehdään kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siitä tiiän että mut steriloitiin sektion yhteydessä vajaa vuosi sitten ja silloin, sterilointilähetettä kirjoittaessaan lääkäri sanoi, että Suomessa ei enää tehdä sterilisaation purkua eli päätös on lopullinen.Alkuperäinen kirjoittaja Jauhis:5v sitten ainakin tehtiin.... Syynä runsaat ja kivuliaat kk-vuodot; jotka johtuivat sterilisoinnista! Paikka NKL.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja täällä on:Minä kaksi kertaa! Kerran puratin ja tein kuopuksen ja nyt uusi melkein kymmenen vuotta sitten. Ensimmäinen tehtiin ja purettiin bikiniviillolla. Tämä toinen tähystyksellä!